35 weken zwanger mag je dannogin het bubbelbad??

Hoi Agnetha,
Dat is inderdaad niet verstandig. Volgens mij staat er een stukje over op ww.gezondheidsplein.nl, anders googlelen: zwanger bubbelbad. Het gevaar is geloof ik dat het infecties kan opleveren als je al een beetje ontsluiting hebt, en het zou weeën opwekken... (weet t allemaal niet zeker hoor)
Succes!
grts, daantje (pas 6+4 wk)

bubbelbad..de erste 3 mnd kunnen de trinllingen van een bubbelpad het kindje loslaten van de placenta.miskraam kan dit tot gevolg hebben  vanaf  30 weken kan het door de trinllingen weeén op wekken.en d ebavalling kan dan gaan beginnen  ik ga namelijk veel naar de sauna toe, en dit wordt elke vrouw gezegd.

maar ook tijdens de zwangerschap kan je misselijk worden door   een bubbelbad, waarom:   kindje vind het niet fijn en gaat heel erg bewegen waardor jij misscelijk wordt

ga eens zelf als je in het bubbelbad zit kopje onder, en luister wat je hoord, dit gerommel hoort je kindje ook in de buik en de trillingen ook,. en dat vinden ze niet fijn

succes

Hoi, hoi,

Ik heb aan zwangerschapszwemmen gedaan tot aan het einde van de zwangerschap. Standaard de laatste vijf minuten in het bubbelbad gezeten. Je mag er inderdaad niet in als je ontsluiting hebt/ je vliezen gebroken zijn maar volgends onze instructrice is het anders geen probleem.
Ben twee keer bevallen met 41w5d en de laatste keer met 40w6d, dus bij mij heeft het bubbelbad zeker niet geleid tot een vroegtijdige bevalling ;-)

Judith

hallo,
ik ben vorige week nog geweest.volgens mij kan t geen kwaad,in geen enkel stadium.als t vruchtje lostrilt zit t niet goed vast.het mag alleen niet te heet zijn ivm het opwekken van kunstmatige koorts.maar waar ik altijd ga staat op de website dat t water 33 graden is.dat is niet te warm.sauna mag niet.alleen als je vliezen gebroken zijn mag je niet meer in bad ivm infectiegevaar.ontsluiting heb ik al sinds week 32,toen had ik ook weeen.toen ik 36 weken was mocht ik alles weer doen van de vk,want in dat stadium is een cm ontsluiting normaal,dus geen risicofactor meer.en die kindjes zijn wat lawaai of beweging wel wat gewent hoor.als ze t niet bevalt krijg je vanzelf een schop.
groetjes kari

Terug
Bovenaan