36 1/2 week zwanger en veel last van maagzuur

A

Anoniem

Guest
Wie oh wie heeft de gouden tip??!!! Ik heb vooral 's avonds als ik in bed lig heel veel last van maagzuur, ben niet zo dol op medicijnen, maar huis-tuin-en-keukenmiddeltjes werken vaak ook, dus kom maar op!!!

Hey hallo,

het is heel lastig als je last heb van brandend maagzuur. Ik ben 24 weken zwanger, maar heb er al geruime tijd last van. Je kan zonder problemen een rennie tabletje innemen als je gaat slapen. Mocht je dat echt niet willen dan adviseren ze de volgende dingen: Vanille vla of een paar slokken melk te nemen. Dat moet je dan doen als je last heb van het maagzuur. Verder wordt er altijd geroepen dat je geen vette dingen moet eten, geen koolzuurhoudende dranken drinken en laat de koffie en thee achter wegen. Ook wordt er gezegt dat je 3 uur voordat je naar bed gaat niets meer moet eten. Mocht je dan toch last krijgen kan je de vla proberen. Misschien helpt het je ook wel als je iets hoger ligt met je kussen of matras. Dan loopt het niet gelijk naar keel dat maagzuur.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Brandend maagzuur is echt verschrikkelijk!!!!!

fijne zwangerschap verder.

dikke knuf Guppie

thanx!
Ik had er gisteravond echt extreem veel last van, maar het laatste wat ik had gedronken was thee... kan zijn dat het daardoor komt. Ga vanavond ook de melkproducten maar eens proberen, kijken of dat helpt!!!

groetjes!

Hoi,
Gebruik ajb geen rennie, dat werkt averechts. Als de huis tuin en keukenmiddeltjes niet werken: antagel werkt echt perfect bij mij. Ik heb het ook niet op medicijnen maar dit is echt fijn. En net las ik nog dat het kan schelen als je op je linkerzij gaat liggen omdat je maag aan die kant zit. Bij mij helpt het soms ook om 's avonds niet meer te eten of drinken.
Groetjes en succes!
Mar

Hallo,

weet precies wat je bedoeld. Ik heb hier bij allebei mijn zwangerschappen ook ontzettend veel last van gehad en wat duren de nachten dan lang he! Bij mij hielp antagel ook perfect en dit kan nergens kwaad aan. Ook op je linker zij gaan liggen helpt erg goed (bij mij tenminste).
Ik hoop voor je dat je gauw de gouden tip voor jou vind, zodat je de laatste weken nog een goede nachtrust krijgt, want dit zijn voorlopig misschien de laatste.

Heel veel groetjes

hallo,

Ik heb er ook ontzettend veel last van en bij mij helpen pepermuntjes en kleine slokjes warme melk. verder hoor ik dat een paar hapjes vanille yoghurt en gele vla ook goed helpen. Thee en koffie kunnen ook maagzuur klachten geven. Ik geloof dat er weer bepaalde kruiden thee is die dat niet doet maar weet zo niet wat voor thee. Verder gekruid en vet eten en teveel eten. Ik hoop dat je er wat aan hebt want maagzuur is erg lastig.

Pinklady

Hoi daar,
Wat bij mij binnen een paar seconde helpt is Regla ph
Te koop bij apotheek en drogist. Mag in zwangerschap gebruikt worden. Ik vind het super!

Groeten arrianne (32 weken)

hoi,

bij mijn vorige zwangerschap had ik daar ook erg veel last van en inderdaad
steeds een beetje melk drinken werkte bij mij super goed
dus echt een aanrader om te proberen
groetjes jook

Terug
Bovenaan