36.3 weken en hele dag buikpijn

Hallo allemaal

Ik ben vandaag 36.3 weken zwanger en ben al de hele dag ziek van de buikpijn. Hele harde buiken. Krampen en pijn.. Kruik, rusten, alles geprobeerd maar het werkt niet. Wordt ook misselijk van de pijn. Ik weet dat de kleine ingedaald is. Maar volgens mij is het nog niet begonnen... Hebben jullie tips hoe ik de pijn in ieder geval beetje kan verzachten.. Want om nog 3.5 week hier mee door te moeten lijkt me niet heel prettig idee. Alvast bedankt voor de tips.

Jaa zit beetje met dubbel gevoel. Is me 2e zwangerschap. Voelt niet als weeën of iets. Maar voel me niet best.. En ben medisch dus zou dan al het ziekenhuis moeten bellen denk ..

Gewoon bellen, hoor! Ik vond het ook altijd een beetje bezwaarlijk, maar ze zijn er gewoon voor! Ik was ook medisch en heb ook wel het zh moeten bellen, voelde ook gek. Maar ze waren zo aardig en zeiden dat je beter een keer te vaak kunt bellen! En met dit soort klachten is het echt niet raar om te bellen.

Mijn verloskundige zei altijd: als je denkt “moet ik bellen? Dan moet je bellen! “Beter een keer te veel dan te weinig. Bellen dus :) ik hoop dat je je inmiddels al wat beter voelt!

Terug
Bovenaan