36+3 zwanger super veel last van darmen!

<p>Hi allemaal,</p><p>Ben op dit moment 36 weken zwanger en heb zo een last van mijn darmen! Is dit normaal? Ik heb er in het begin ook last van gehad, maar toen was het ook wel weer over. Ik lig al 3 nachten wakker ze zijn zo erg aan het rommelen gepaard met veeeel lucht haha (sorry voor de details). Ik heb er meestal in de avond/nacht last van na het eten. </p>

hoi,Ik had er ook last van bij m'n eerste bevalling.. volgensmij bereid je lichaam zich voor op de komende bevalling door de darmen te legen

Had ik ook, verschrikkelijk haha. En helaas na de bevalling niet meteen over. Ben nu bijna 12 weken verder en het is denk ik sinds 2 weken een stuk rustiger geworden. Je darmen en ook andere organen krijgen best wat te verduren tijdens je zwangerschap en hebben ook weer tijd nodig om terug op hun plek te komen na je bevalling.  De gynaecoloog zei tegen mij dat het 3 tot 4 maanden kon duren voordat alles weer normaal was, dus alles wat eerder is, is mooi meegenomen haha. 

@P & @StephWZo te horen hoort dat er gewoon bij dan denk ik.. Al is het wel heel vervelend haha! Bedankt voor de reacties. @AnnneeOh jeetje als het maar niet zo lang duurt?! Hopelijk blijft het ook rustig bij je.  

Terug
Bovenaan