36 week!!

hoera weer een mijlpaal bereikt vandaag 36 weken. het kan me niet snel genoeg gaan hoor, wil ons meisje nu wel eens in mn armen sluiten hihi. ben zooooo benieuwd hoe ze eruit ziet!!! klopt het eigenlijk dat alle baby's eerst blauwe ogen hebben??

xxxx

wow alweer 36wkn. nog heel even en je hebt haar in je armen.
ja klopt, alle baby's worden met blauwe, soms heel donker blauwe, ogen geboren. pas na een aantal weken krijgen ze hun 'echte' kleur.

liefs, x

Oh begrijp je gevoel helemaal, voel hier precies hetzelfde en ook mijn vrien die toch wel lang aan het idee van papa worden heeft moeten wennen toen bleek dat ik zwanger was roept nu dagelijks "kom maar snel nij papa"

ik zat te denken als ze nou precies volgende week zaterdag komt dan ben ik 37 week, en is de geboortedatum 10-11-12 hihihi maarja helaas valt dat niet te plannen:p eerst maar eens op controle maandag en dan horen we hopelijk een datum dan is het wat tastbaarder.

xxx

Jaaaaa spannend he? Ik ben 34 weken maar ik zie 36 wkn ook echt weer als n mijlpaal!

Mn zoontje had hele, hele donkerblauwe ogen bij de geboorte, maar dat klopt idd. Er is ergens een schema op internet te vinden waar je kunt zien welke kleur ogen je kindje wrs krijgt. Als de ouders van de as mama bijv bruine ogen hebben, krijgt je kindje altijd bruine ogen. Bij ons in de familie klopt dat trouwens wel!

Terug
Bovenaan