36 weken, bellen of niet?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben inmiddels 36 weken zwanger van me 3e.</p><p>Heb vorige week een nacht in het ziekehuis gelegen ivm voedselvergiftiging. </p><p>In principe ben ik al een paar dagen goed beter. Maar nu heb ik sinds gister een onbestemd gevoel.. Dat gevoel herken ik nog van mijn vorige bevallingen, daar.begon het mee. </p><p>Ik voel me ziek, maar ben niet ziek. </p><p>Ik voel alsof ik koorts heb, maar ik heb geen koorts. </p><p>Ben niet lekker in me buik en last van diarree. </p><p>Ook had ik al 1cm ontsluiting vorige week. </p><p>Moet ik nu bellen? Of wordt ik dan een zeur? Of zal ik gewoon afwachten kijken wat er gebeurd? Misschien na een nacht goed slapen dat het weer weg is?</p><p> </p><p>Wat vinden jullie? </p>

Ik zou bellen. Beter 1x te vaak dan 1x te weinig. En daar zijn de verloskundige voor. Geeft jezelf uiteindelijk ook meer rust.
Succes x

Als je het bij jou altijd snel gaat en je hebt de instructies gekregen om te bellen, dan bellen. Voel je je ongerust dan bellen. Is er verder niet echt iets aan de hand dan kun je het ook even afwachten. Dan merk je vanzelf of het doorzet.

Als ik iets geleerd heb, is het dat je nooit een zeur bent als je naar de verloskundige belt! 
Als jou dit gerust zou stellen; zeker doen! Succes ?

Bedankt voor jullie reacties!!
Ik ben nooit eerder bevallen, dus in die zin geen reden tot paniek.
Maar met oog op vorige week dacht ik, misschien moet ik toch even doorgeven dat ik niet lekker ben.
Zit nog steeds in dubio, het algemene nummer is ook niet bereikbaar dus ik moet dan nu gelijk de dienst doende verloskundige bellen....dat maakt het nog moeilijker haha .. 

Zou gewoon bellen.. en zou zelf dan liever nu bellen dan later op de avond/in de nacht. Maar uiteraard zijn ze ervoor en mag je altijd bellen! 
Succes, laat je ons wat weten ?

Terug
Bovenaan