36 weken en aambei

<p>Hoi allemaal,</p><p>ik ben nu 36 weken en heb last van een grote aambei. Het is er 1...</p><p>twee jaar geleden bevallen van mjjj eerste, door de bevalling had ik aambeien. Toen veel gesmeerd etc. Het is nooit helemaal weggegaan maar had er geen last van. </p><p>Nu had ik een paar dagen geleden opeens diarree een dag, en dat heeft een aambei helemaal opgezwollen. Het is best gevoelig.. ik heb vandaag curanol en neusspray gehaald (schijnt allebei goed te helpen).</p><p>maar ik voel me er zo ellendig bij, en baal er enorm van. Word er best onzeker van.. en ben bang dat het straks nog erger wordt door de bevalling (persen). </p><p>ik wil na de bevalling ze laten verwijderen, want de zalfjes hebben na de 1e bevalling niet gezorgd dat ze helemaal weg zijn gegaan.. heeft iemand ervaring met het weg laten halen? Ik wil echt niet de rest van Mn leven met een aambei rondlopen.. </p>

Welke neusspray heb je? Niet alle neussprayen mogen tijdens zwangerschap. 
Ik had er ook 1 en die is vanzelf weggegaan. De combi curanol zalf en curanol tabletten schijnt goed te helpen

Helaas heb ik ze ook gekregen bij mijn eerste bevalling. Het is niet prettig. Goed op je ontlasting letten. Maar ik heb er niet dagelijks last van. Het is vervelend maar voor mij geen onoverkomelijke zaak.

Ik heb er ook een na mn bevalling.
Ik smeer curanol en gebruik de tabletten. Weg gaat ie niet maar heb er nu ook geen klachten van..
Vrees dat na je bevalling het ook weer erger is.
Echt heel vervelend! 

Hi
Hier nu 24 wkn en ook last van aambeien. Na mn 1ste zaten ze er ook maar na goed smeren geen last. Maar nu zijn ze heel snel weer terug. Maak me ook zorgen hoe het erbij hangt na de bevalling.....
Ik gebruik curanol tabletten in combi met zalf. Veel water drinken. Als ik dit gebruik heb ik minder last. Als ik 2 dgn vergeet meteen weer erger. 
Succes! Grtjs nvn

Ik heb er 6mnd na bevalling nog steeds last van. Ik slik nu gewoon steeds van die vezel zakjes, miconazol. En het wordt gelukkig al minder. Verwacht inderdaad dat het met je bevalling erger wordt, maar als je dan gauw met die zakjes begint scheelt dat al een hoop ellende denk ik.. 

Hajj.
Ik heb na mn derde bevalling na een half jaar mn aambei weg laten branden.
Het brand echt ff op dat moment en je krijgt er flinke pijnstillers bij, maar die heb ik amper gebruikt.
Het is me heel erg meegevallen, de pijn van het hebben van een aambei was erger in mijn geval.

Terug
Bovenaan