36 weken groeiecho gehad

net terug van groeiecho. kindje is nu ongeveer 2800 gram. was niet zo heel hard gegroeid.
vind altijd zo gek ze meten dan en zie je dat het buikje en benen 38 weken zijn en hoofd gewoon 36 weken.
maar ze schatten het bij de geboorte nu 3500 gram. nou geloof echt er niks van! de 1e was 3750 gr 2e 4210 en 3e 4910 zou je nu zon kleine hebben.

Ja zou kunnen....weet hier ook niet hoor!deze word op 7,5 a 8 pond geschat,zeker kleiner als de 2de!toch heb ik het gevoel weer een binkie bij me te dragen,voel hem tot mn ribben tot aan onder drukken....en moet nog 4 weken...we zullen het zien.

liefs jootje

Ik heb al wel eens gehoord dat dat meetwerk echt gokken is.. Natuurlijk kunnen ze er wel wat vanaf zien maar het is toch zo raar. Dan zie je hoe ze het meten en als ze het gelijk daarna nog een keer meten is het veel meer of minder.. Gewoon afwachten het is in ieder geval groot genoeg.

mara was 3290 en ze zeiden dat jonna groter zou zijn
jonna was 3320, 30gram zwaarder!!! en exact even groot

wie weet?

houdt het voor jullie nog ff spannend hihi

Hoi onze jongen woog bij 34 weken 2850 gram en zou volgens de berekening uit gaan komen op 4500. Kindje groeide 200g per week. Dus reken maar uit. Maar het zegt niks. Je zegt al hij was niet veel gegroeid. Dus wie weet dat hij nu rustig aan groeid en dat hij toen een groei spurt door maakte.

Ik wacht het ook verder maar af

X

Hoi onze jongen woog bij 34 weken 2850 gram en zou volgens de berekening uit gaan komen op 4500. Kindje groeide 200g per week. Dus reken maar uit. Maar het zegt niks. Je zegt al hij was niet veel gegroeid. Dus wie weet dat hij nu rustig aan groeid en dat hij toen een groei spurt door maakte.

Ik wacht het ook verder maar af

X

Terug
Bovenaan