36 weken hoe snel zal het nu gaan

hoi dames ben nu 36 wken zwanger ik vraag me af hoelang het nu nog duurt voor dat ik moet bevallen.
mijn eerste werd met 37 weken geboren mijn tweede net 36.w en 6 dagen geboren.
heeft ieman dit ook gehad en zo ja na hoeveel weken werd de derde geboren want de verloskundige durft het niet te zeggen hoe lang het duurt

groetjes rebecca

Mijn eerste 2 kinderen kwamen beide 8 dagen voor de uitgerekende datum. Dus ik ging ervan uit dat nummer 3 ook wel eerder zou komen. Nou, mooi niet dus. Pas 5 dagen na de uitgerekende datum kwam mevroutje pas. Is natuurlijk niet schokkend overtijd, maar voor mij voelde dat wel zo, haha.
Ik snap dat je vk er geen uitspraken over durft te doen, want het blijft koffiedik kijken. Maar hopelijk komt de kleine snel, anders zit je zo te wachten.

Mijn oudste kwam met 36.2 weken en de 2e met 39.5 weken. Dus je kunt er echt niets van zeggen. Ik zou zeggen. Ga van de 40 weken uit, dan kan het nooit heel erg tegen vallen. Bij de 2e heb ik voor mijn gevoel al 2 weken lopen "wachten".
Suc6!

Hi, mijn eerste werd met 40.5 geboren en mijn tweede met 38.5. Dus het word nog een verrassing of deze eerder komt. Ik hou gewoon de uitgerekende datum aan. Alles wat eerder komt is mazzel, alles daarna balen, hahahaha.

Moonpoontje 36.1

Ha! Bij mij waren ze alledrie veeeeeeel telaat, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn!
Geen ervaring dus, maar hoop voor je dat je niet al telang meer hoeft te wachten op je kindje!

Hi,

Mijn eerste kindje werd met 37+4 geboren en iedereen zei deze keer: ow... dan zul je de duur wel niet uitlopen! Nou, dat heb ik geweten. Je leeft (of je nu wil of niet) toch naar die datum toe. Uiteindelijk werd deze uk met 41 weken (na inleiding) geboren. Zo zie je maar dat het altijd anders kan zijn.

Gr. Tamara.

Hi,

Mijn eerste kindje werd met 37+4 geboren en iedereen zei deze keer: ow... dan zul je de duur wel niet uitlopen! Nou, dat heb ik geweten. Je leeft (of je nu wil of niet) toch naar die datum toe. Uiteindelijk werd deze uk met 41 weken (na inleiding) geboren. Zo zie je maar dat het altijd anders kan zijn.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan