36 weken zwanger en beroerd voelen

Hey dames,

Ben nu 36 weken zwanger van mijn eerste kindje en voel me sinds een paar dagen niet zo lekker..al hele zwangerschap heel moe geweest en daardoor vanaf 20 weken ook halve dagen gaan werken. Sinds 2 weekjes verlof dus dat is heerlijk natuurlijk. Maar sinds 4 dagen voel ik me gewoon echt niet fit. Slaap ook wel slecht snachts, maar doe smiddags nog dutje van zeker 1,5-2 uur en dan ben ik daarna nog moe. Wordt wakker met hoofdpijn wat meestal wel snel wegtrekt en heb elke keer soort gloeiend gezicht, maar als ik dan voel met mn hand dan voelt het gewoon koel aan. Ook heb ik het elke keer wel warm en dan later toch weer koud. Heb geen koorts en niet verkoudend ofzo..
Nu net werd ik ff heel slap en beetje duizelig en moest ik opeens huilen. Hoort dit er allemaal bij?
In begin van zwangerschap nog hele lage bloeddruk gehad waardoor ik ook elke x slap en duizelig was, maar is nu al maanden rond de 120/75 dus heel netjes..Weet niet zo goed of ik maar voor Corona moet gaan testen, ik bloeddrukz.s.m. moet laten meten of dat dit gewoon iets van de "laatste loodjes" is...
 
Ik zou gewoon even de verloskundige bellen om te overleggen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap verschillende keren gebeld en het was telkens "loos alarm", maar zij gaven ook aan bij twijfel bellen! Je wilt niets missen als er wat aan de hand is, dan moeten ze gewoon zo snel mogelijk in actie kunnen komen! Liever een keer te veel gebeld dan te weinig.

Hopelijk valt het mee en voel je je snel beter! Succes met de laatste loodjes.
 
Ik zou morgen toch even bellen en de verloskundige laten controleren. Vermoeidheid kan erbij horen maar je echt niet lekker voelen niet. Beter een keer te vaak checken dan een keer te weinig! Ik had met 34 weken ineens enorme vermoeidheid en vocht vasthouden. Voelde me verder prima. Bleek een zwangerschapsvergiftiging.

Succes met de laatste loodjes !
 
Terug
Bovenaan