36 weken zwanger en nog geen naam.. help!

We komen er niet uit. Ik ben nu 36 weken zwanger van een jongetje en we kunnen maar niet beslissen over een naam.
Opties die op het lijstje staan zijn
Otis
Bram
Jasper
Nolan
Ezra

Welke naam zouden jullie kiezen? Of andere suggesties?

Dat zijn een aantal verschillende namen. Misschien helpt het om een 'wensenlijstje' te maken qua namen wat jullie voorkeur heeft en dan afstrepen. Vier namen uit je lijstje hebben twee lettergrepen en een naam één lettergreep. Je kan de namen invoeren op de website van de SVB hoe vaak de naam dit jaar al is gegeven. Willen jullie een naam die 'makkelijker' te onthouden is of een naam waarbij je mogelijk de eerste keren nog tekst en uitleg bij moet geven. Begint je eigen voornaam, die van je partner of eventuele andere kindjes of familieleden al met dezelfde voorletter als je voorkeuren? Allemaal afwegingen en lastig om neutraal te kiezen zonder jullie voornamen of familienaam te weten. In ieder geval veel succes met kiezen! Je kan ook nog een aantal namenapps downloaden?

Het is ook lastig die naam!! Heb hetzelfde n ben 33 weken. Jullie hebben gelukkig nog een aantal opties!
Hebben jij en je partner niet een sterkere voorkeur voor 1/ namen?
Denk dat als je er nu nog niet uitkomt en jullie je kleintje zien ineens een
Bram/otis of een andere naam van jullie lijstje Is!!! 
Komt goed!

Het is ook lastig die naam!! Heb hetzelfde n ben 33 weken. Jullie hebben gelukkig nog een aantal opties!
Komt goed!

Komt goed!

Hey Kindersurprise, ik ben zelf ook 36 weken zwanger van een jongetje ?, wat leuk!
Ja die namen blijven lastig. Mijn man en ik hadden ook 2 verschillende namen die wij leuk vonden. Ook gekeken of we ze allebei konden geven, maar wij vonden beiden dat het niet mooi zou staan als we ze achter elkaar zouden zetten.
Persoonlijk vind ik Ezra en Bram leuke namen ?. Hebben jullie beide ook een sterke voorkeur voor 1 van de namen? Misschien kan je op die manier een paar afstrepen? Succes met de lastige beslissing.. 

Ik vind Nolan heel erg leuk! Stond in mijn top 2. Maar zijn voor Vigo gegaan. Maar hij blijft op mijn lijstje staan. 
Maar het is net wat je wil, Bram en Jasper zijn vroj standaard namen. Ezra heb ik hier in de buurt een kindje dat ook zo heet maar zij is een meisje. Is ook een unisex naam. Doen waar jullie je het best bij voelen. Ook geen sterke voorkeur voor een naam? 

Mij hielp het vooral om de naam echt uit te spreken. Dus je zou elke naam een paar dagen kunnen gebruiken als je het over jullie kind hebt
 Wel goed oppassen dat niemand je hoort! Bij ons gaf het echt de doorslag! En trouwens je kan altijd nog na de geboorte beslissen!

Terug
Bovenaan