36 weken zwanger en nog geen naam

<p>De titel zegt het al... ik ben nu 36 weken zwanger en heb nog geen naam. Het geslacht van de baby us ook nog een verrassing, dus heb een jongens- en meisjesnaam nodig.</p><p>Het gevoel van 'dit is de naam' heb ik bij nog geen een jongensnaam gehad.</p><p>Een meisjesnaam had ik met 12 weken al, maar sinds 1.5 week twijfwl ik er aan. </p><p>Ik hoef gelukkig geen rekening te houden met de smaak van een partner, maar dat maakt het aan de andere kant ook weer wat lastiger.</p><p>Ik vind het erg lastig om een naam te bedenken voor een mensje dat je nog niet ontmoet hebt. Wie heeft er tips/suggesties?</p><p> </p>
 
Twijfel over de naam is volgens mij niet heel ongewoon. Heb het zelf ook maar kom toch telkens weer bij deze naam terug. Ook omdat mijn man alle andere namen minder leuk vindt haha dus wat dat betreft kan rekening moeten houden wel makkelijker zijn.
Maar aangezien dat niet anders is kun je misschien inderdaad zoeken op het type naam waar je van houdt, aantal letters, herkomst naam enz? En dan een lijst maken met alles wat "wel leuk" is en daarna de minst leuke wegstrepen tot er één overblijft. 
Of twee namen overhouden, dan kun je met de geboorte nog zien of het meer een jan of een piet is ?
 
Niet te kritisch zijn! 
Ik was dat ook bij mijn dreumes, had allemaal "eisen" en nu 1,5 jaar later vraag ik me af waar ik zo moeilijk over deed en vind ik veel namen leuk die ik toen echt niet mooi vond. Hahaha! 
 
Lastig hè... Ik vond het ook zo moeilijk! Wij wisten van onze beide dochters ook het geslacht niet. Toch was ik blij dat het meisjes waren, want ik vond meisjesnamen wel veel makkelijker en eerder leuk! 
Geen idee waar je van houdt... wij houden van vrij normale namen, maar geen standaard naam en zeker geen top 10. Misschien zit er wat voor je bij! ;)
Jongensnamen: Duuk, Jort, Dani, Owen.
Meisjesnamen: Lauren/Loren/Laurie, Soof, Isabel, Emmelie, Ziva, Bowie, Cato, Kate.
 
Twijfelen is normaal, wij hebben een naam
en nu kom ik namen tegen dat ik denk ook leuk en apart. Maar kom toch altijd bij de zelfde uit. Enige waar mijn man en ik een meningsverschil hebben is de spelling. Ik ben 37 weken dus moeten wel op schieten met de spelling haha.
ik denk ook dat eerste ingeving het vaak is. 
 
Hoi,
Wij wisten het geslacht van beide kinderen ook niet en waren ook niet zeker van de naam. We hadden een lijstje waar we steeds namen bijschreven en afhaalden, en na de geboorte wisten we het eigenlijk direct.
Succes!
 
Wij hadden een aantal opties en hebben pas een uur na de bevalling besloten. We wilden eerst het kindje bekijken en zien welke naam zou passen. Toen nog vond ik het spannend een definitieve keuze te maken (story of my life haha) maar nu nog steeds blij mee. Hoewel ik denk dat de andere namen ook prima waren geweest. De naam gaat okl bij het kindje passen en bij jouw prachtige kind zal de naam passen die je uiteindelijk hebt gekozen. En daarom zal de naam ook vast prachtig zijn. Succes! 
 
Terug
Bovenaan