36 weken zwanger en pijn daar beneden (vagina en onderbuik))

Hoi hoi iedereen.....

Ik ben nu 36 weken en 1 dag zwanger en heb sinds een paar dagen echt heel veel pijn in mijn onderbuik en in mijn vagina......De pijn in mijn onderbuik kan ik het beste omschrijven als zeurend en stekend en de pijn in mijn vagina voelt alsof het er helemaal bont en blauw is. Het staan en lopen doet hierdoor nog meer pijn dan normaal. Mijn vriend zegt ook dat het er allemaal een beetje dik uitziet. Ik herken dit absoluut niet van mijn eerste zwangerschap en maak me daardoor best wel bang. Ook voel ik me misselijk en heb ik echt nergens zin in.....het huis is echt een verschrikkelijke rotzooi en ik weet dat ik moet opruimen, maar kan mezelf er niet meer toe zetten. Ik zit al vanaf eind februari thuis met bekkeninstabiliteit en van mij mag het hele feestje nu dus echt wel beginnen. Is er iemand die dit herkend??

Liefs Mayo
 
Het klinkt als een kindje dat flink aan het indalen is. Ik herken deze klachten wel van alle drie mijn zwangerschappen. Een soort extreme menstruatiepijn gecombineerd met spierpijn. Het hield bij mij meestal een aantal dagen aan. Maar als je het niet vertrouwt moet je de VK opbellen.

Sterkte!
 
Ja dat zijn zeker indalingsweeen.
Ik had precies hetzelfde en heb dit toen aan VK gevraagd. Die vertelde mij dat dit kwam doordat kleine aan het indalen was.
 
Ja!! Ik sluit mij aan bij de andere dames, ik heb het een paar weken terug ook gehad. Wat je beschrijft had ik ook en de VK noemde het inderdaad indalingsweeen. Wat ook klopte met de houding die onze meid was gaan aannemen, ze was inderdaad flink ingedaald. Maar kan denk ik nooit geen kwaad om even te bellen naar je VK en het na te vragen.
Liefs
 
@mamafn,

Ik heb vandaag urine bij de huisarts ingeleverd en die vertelde mij dat ik geen blaasontsteking heb (gelukkig)......

Heb ook maar even de VK gebeld en die zei dat het inderdaad klonk naar indalingsweeën en dat je er voor de rest weinig aan kon doen.....ff doorbijten dus.

Nog 3,5 week en dan ben ik uitgerekend.
 
Terug
Bovenaan