36 weken zwanger. Wie ook bezig met de laatste loodjes?

Hallo dames,

Ik ben morgen precies  36 weken zwanger. Onze dochter is geboren met 37,1 dus dat is al over een week. Dit was wel een ingeleide bevalling dus ik heb geen idee wanneer dit kind zich gaat melden. Ik merk wel dat ik het erg zwaar vind worden momenteel.   Helemaal omdat ik een overactieve   peuter van 1,5 heb rondlopen.

Wie O wie zit er nog meer in de laatste weken?

gr.Ing

Hai Ing,

Ook hier begonnen aan de laatste weken. Vandaag is de kerstvakantie begonnen en mijn verlof gaat 1 januari in. Dan heb ik nog 4 weken te gaan.... tenminste, mijn oudste kwam met 39 weken. Die is vorige week 2 jaar geworden. Inderdaad is het best zwaaar met zo'n humpie om je heen. Gelukkig wonen mijn ouders dichtbij en neemt mn moeder hem af en toe even mee naar de glasbak of supermarkt. Kan ik lekker even met de benen omhoog een tijdschrift lezen.
Heb tijdens mn eerste zwangerschap stapels tijdschriften doorgelezen, daar heb ik nu echt geen tijd meer voor!! Wie weet dat het nu gaat lukken in de vakantie.

Veel sterkte de laatste weken!
Gr Antoi

Hoi,

Ook hier even een berichtje. Mijn ouders wonen gelukkig ook dichtbij. Normaal gesproken passen ze 2 dagen per week op. Enerzijds wil ik dit doorzetten maar anderzijds vind ik die gezellige tijd met haar samen ook   nog wel even heel erg bijzonder. Even geen werk maar veel mama en dochter tijd. Ik las de 1e zwangerschap ook alles wat los en vast   zat maar dat zit er nu idd niet meer in. Ik ren me rot... Ook weer goed voor de kilo's toch?

gr.Ing

Terug
Bovenaan