36 weken zwanger..

vandaag voor controle bij de gyneacoloog geweest, en ben alweer 36wkn zwanger..
het leek allemaal wel goed met ons kleintje..
maar toch word ik over 2 wkn al ingeleid..
vind het nu wel heel spannend en snel gaan..
Nu de laatste dingentjes nog maar ff doen..

zijn er ook meer die eerder ingeleid worden??
iedereen succes met de laatste loodjes..

groetjess sandra

Hai,
Heel veel succes en ja alweer 36 weken waar blijft de tijd he :p ik heb 2 maal een autoongeluk gehad dus als het echt niet meer gaat met mijn rug dan mag ik dit aangeven en kan ik vanaf 38 weken ook ingeleid worden.
sterkte en zet hem op.
liefs nice

36 weken jeetje wat gaat het allemaal snel he?? Ik ben nog nooit ingeleid dus kan je er helaas niks over vertellen, maar ik zou inderdaad ook wel benieuwd zijn waarom ze dan al in gaan leiden. In ieder geval heel veel succes met de laatste loodjes.. ik mag nog iets langer genieten haha ik mag nog 6 weekjes

jee wat een leuk vooruitzicht!

ik ben ingeleid geweest en vond het allemaal meevallen, even raar, gellie in, mensen erbij

enige was dat je niet van je bed af mag en aan de monitoren ligt.
Maar ja als dat alles is :)

(het werd wel uiteindelijk een KS bij ons vanwege het dalen van de hartslag bij de kleine)

succes en geniet er nog ff van nu he!!!

heey meid

ik ben dinsdag na de gyn geweest en wordt ook ingeleid dat vind verband met me suiker kindje werdt eerst 8 pond geschat en nu 7,5 pond ging eerst goed met me suiker zat op een keer daags insuline en nu 4 keer daags en dar door is ons kleine mannetje wel wat geremt ik ben nu 34 weken en 5 dagen zwanger en word met 38 weken en 1 dag ingeleid wil je succes wensen

groetjes tamjoh

ik word ingeleid vanwege medische redenen..
En ben er wel blij om ook.. heb het helemaal gehad.. lichamelijk dan.

met mijn dochter was ik 11dgn overtijd ben toen ook ingeleid.. dus weet wat me te wachten staat.. maar vind het nu wel weer erg spannend.

heey meid

ik ben nog nooit ingeleid zou ingeleid worden toen me oudste zoon geboren werdt inverband met zwangerschaps vergiftiging maar de avond er voor begonnen de weeen zelf en hoefde ik niet ingeleid te worden ik weet niet wat me te wachten staat heb het nog nooit mee gemaakt en laat het maar op me af komen en vind het ook wel heel spannend

groetjes tamjoh

Terug
Bovenaan