36 Weken!

Hey iedereen,

Je hoort iedereen altijd wel zeggen laatste loodjes zijn zwaar maar je het lijkt dan zo cliché. Nou kan je vertellen wat is het zwaar zeg.
Ben vandaag 36 weken in verwachting en het word met de dag/ nacht zwaarder. Overdag af en toe last van harde buiken en 'snachts om de haverklap naar het toillet en wakker worden om me buik toch wel vreselijk in de weg ligt.
Nog 28 daagjes en dan word onze kleine man verwacht, we hoeven gelukkig niet meer zo lang te wachten en zullen superblij zijn als hij onze wereld binnen komt:).

Wou ik even kwijt, nu leker genieten van me vrije tijd en voor de 1000ste keer de kleine man ze kast opnieuw inruimen:) heerlijk...

Groetjes Melissa en ?
 
Weet je wat nou het leuke is, misschien heb jij dat ook wel, maar straks ben je bevallen en mis je het "zwanger zijn" weer.

Ach wij vrouwen, ik snap dat mannen ons vaak niet helemaal begrijpen.

Succes met de laatste loodje en geniet van je kraamweek.

Gr.
 
optimist !!! nog 28 dagen zei je ???? Mijn eerste kwam later. En dat is k*t. Je datum waar je naar uitkijkt komt en er gebuert niks en dan maar wachten.

Ik zat toen vol in de zomer. Dikke enkels en 's nachts zweten !!!! En dan op 1 zij slapen...wakker worden na een uur.......proberen om te draaien met veel moeite.......andere zij slapen........weer wakker worden...enz.....
Ik zie er nu alweer tegen op als het zover is.

Nou heel veel succes met de laaste loodje Hopelijk blijven dit je kwaaltjes en komt er niks meer bij, hi hi hi. En dat de kleine een beetje op tijd komt !!!
 
Nog even genieten van die schopjes en bewegingen!
Wat miste ik het zwanger zijn zeg....Het wij-gevoel....
Probeer je rust zoveel mogelijk te nemen, want hoe uitgeruster je bent hoe meer energie tijdens je bevalling.

Liefs
 
Terug
Bovenaan