36 wk en 3 dg zwanger!! zijn dit de begin weeen??

hallo allemaal,,

ik heb de laatste paar weken veel last gehad van indalingsween en voorween,,vooral s'nachts,,ik werd er wakker van.
2 week geleden was het hoofdje al ingedaald,,dus afwachten maar.
sinds vanacht had ik druk en krampen bij mijn anus,,en verloor veel witte slijm tijdens het plassen,dus toch maar even gebeld naar   de verlos,,ik moest fawacten en de tijd in de gaten houden,,vanochtend om 8 uur werd ik weer wakker en de pijn was echt hevig een grote druk op mijn anus en krampe3n onder in mijn buik,straalde uit naar mijn boven been, dus toch maar weer gebeld, is direkt iemand langs gekomen en voelde inwendig,,
de tekenen waar ik over praat zijn tekenen van een naderde bevalling maar ze was er niet helemaal zeker op, kon ook verstopping van de darmen wezen, dus een clisma gekregen,,ontlasting was normaal en de druk blijft aanhouden, heb zelfs nu om de half uur hevige krampen in mijn onderbuik en hevige krampen in mijn kont, vanmiddag bij het plassen en afvegen wat bloed en slijm maar kan ook door het toucheren gekomen zijn, dus moet nog steeds afwachten en bellen als ik krampen heb om de 6 min,,ben nu zo onzeker!!! wat is dit nou,,
heeft iemand het zelfde mee gemaakt of dergelijke

groetjes diane

He meis,

Jeetje zeg spannend.
Als je het echt niet vertrouwd gelijk bellen hoor.
Ik moest het ziekenhuis bellen en dan ligt de drempel toch hoger.
Ik had smorgens nog dingen in huis gedaan en mijn zoontje opgehaald van de peuterspeelzaal.
Toen ik hem om half 1 op bed lag begonnen de buikweeen.
Bij de 1e alleen rugweeen gehad.
Dus ik heb ziekenhuis gebeld maar daar zeiden ze dat ik geen weeen had maar wel even mocht langkomen.
Dus ik met mijn moeder erheen. Mijn man gebeld die was in de plaats aan het werk waar het ziekenhuis is.
Toen ik op zaal lag aan het ctg vertelde ik dat ik moest poepen. De gyn kwam en JA hoor ik had voledige onstluiting.
Het is maar goed dat ik mijn man heb gebeld dat hij moest komen en dat hij dichtbij aan het werk was anders had hij de bevalling niet meegemaakt.
Ze hebben het vruchtwater gebroken en binnen 10 minuten werd ons zoontje geboren.
Terwijl ze niet geloofde dat ik weeen had.
Om half 3 was ik in het ziekenhuis en 5 voor 4 is hij geboren!!
Ik had er niet aan moeten denken als ik thuis was gebleven want dan was er niemand geweest.

Dus ik zou gewoon bellen als je het niet vertrouwd.

Sterkte,

Liefs wen

hoi,
bij mijn laatste zwangerschap heb ik dit ook gehad.
het bleek bij mij voor weeeen te zijn.
dit hield aan tot 40,2 weken
ook dat wiite slijm enz.
dus het is zo maar mogelijk dat je er nog even mee kan lopen.
en als je iets niet vertrouwd bel de vreloskundige gewoon hoor!
mijn dochter is nu 8mnd en door de voorweeen is de bevalling (zelf met weeenopwekkers)vlot verlopen.
alsaf ik niet genoeg weeen heb gehad...
sterkte en hopelijk blijft de baby nog even binnen.
groetjes

Terug
Bovenaan