<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; font-size: 18px; line-height: 32px; color: #1a130f; font-family: book; cursor: text; counter-reset: list-1 0 list-2 0 list-3 0 list-4 0 list-5 0 list-6 0 list-7 0 list-8 0 list-9 0; white-space: pre-wrap; background-color: #f0f3f9;">Klaarwakker om 4.00 's nachts met een heftig bewegende 36 weken oude baby in mijn buik, alsof hij tussen mijn ribben door wil ontsnappen. Dit zou een prachtig verlof moeten zijn, maar een week geleden stortte mijn wereld in, toen we hoorden dat mijn moeder kanker heeft waar ze niet meer beter van gaat worden. 'Ga vooral dingen doen die je nog graag wilt doen.' was het advies van de internist. Gewoon zó niet hoopvol!</p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; font-size: 18px; line-height: 32px; color: #1a130f; font-family: book; cursor: text; counter-reset: list-1 0 list-2 0 list-3 0 list-4 0 list-5 0 list-6 0 list-7 0 list-8 0 list-9 0; white-space: pre-wrap; background-color: #f0f3f9;">Wat ben ik verdrietig voor haar! En wat is zij verdrietig, ze zou mij (bewust alleenstaand zwanger) bijstaan bij de bevalling, gaan oppassen, er gewoon altijd zijn... En nu is ze ziek en hebben we geen idee hoe lang of kort ze nog heeft, morgen een gesprek met de arts, doodsbenauwd zijn we allemaal.</p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; font-size: 18px; line-height: 32px; color: #1a130f; font-family: book; cursor: text; counter-reset: list-1 0 list-2 0 list-3 0 list-4 0 list-5 0 list-6 0 list-7 0 list-8 0 list-9 0; white-space: pre-wrap; background-color: #f0f3f9;">Ik zoek ervaringen, dit is niet te doen, hoe moet ik hiermee omgaan, ik kan geen moment meer blij zijn, wil de baby er vroegtijdig uit hebben, elke week telt nu...</p>