37+2 druk op de borst,paniek aanval

Hey allemaal,
Laatste tijd heb ik hele erge last van druk op m’n borst en krijg ik het heel benauwd en soort van paniek aanval vaak in combinatie met tranen.
Deze komen in vlagen en vind het zelf heeeeeel irritant. Nou las ik dat het kon komen door bepaalde hormonen.
Zijn er meer vrouwen die er last van hebben?
Ik heb trouwens op dat moment geen stress en doe rustig aan.

Liefs

De pijn/druk op je longen kan komen omdat de ruimte van de baby nu beperkt is. Pijn/druk op je borst kan maagzuur zijn. Hier is genoeg zelfhulp middelen voor. Ook vanille vla of een glaasje melk kan helpen.
Probeer rustig te blijven hoe meer jij in de angst schiet, dus stress veroorzaakt zullen de klachten verergeren.

Kan idd ook flink maagzuur zijn. Rennies zijn mijn redding als vlan of melk niet voldoende helpt. 
Ik herken ook de benauwdheid doordat kleine vol onder mijn ribben zit met voetjes en billen en niet volledig ingedaald is (39+3) dan nog paar harde buiken eroverheen en weg is je luchtinhoud. Idd niet stressen. Probeer te ontspannen, af en toe even halfuurtje liggen op je linkerzij, etc..

Ik heb zelf ook best veel last van mn maag, ik gebruik antagel en helpt best goed. Probeer ook niet helemaal plat te gaan liggen maar iets meer omhoog zodat niet al dat maagzuur omhoog komt. 

Terug
Bovenaan