37.3 slijmprop verloren, iemand ervaring of de bevalling begint?

Spannend! ik verloor een stukje een dag of 2 voor de bevalling en het grootste deel tijdens de bevalling. Maar ik las toen dat het ook wel weken van tevoren kan gebeuren en dat je lichaam zelfs weer een nieuwe aan kan maken. Dus helaas zegt het niet veel. Maar het kan wel natuurlijk. 

Hey! Ik heb met 32 weken een groot stuk van de slijmprop verloren. Drie keer raden wie er met 38+1 nog heerlijk in mijn buik zit... Dus idd helaas, het zegt niks maar lang zal het iig voor ons allebei niet meer duren!

Met 36+6 slijmprop verloren maar mevrouw bleef lekker zitten tot 39 weken. Wel vanaf verlies slijmprop elke dag gerommel in m'n buik maar geen pijnlijk gerommel. M'n zus verloor de slijmprop met 39 weken en 16 uur later was haar zoon er. Dus het zegt niet zoveel ?

Ik ben met 35 weken mijn slijmprop verloren. Uiteindelijk met 37.5 ingeleid en met 37.6 bevallen. Het kan een start van de bevalling zijn maar het hoeft zeker niet.

Ik verloor mijn slijmprop met 39+6 in de ochtend. Diezelfde avond is mijn zoontje geboren. Het kan dus snel gaan, maar wat ook eerder al is gezegd kan het ook nog een paar weken duren.

Ik verloor de slijmprop in delen, zo'n 4 dagen achtereen stukken. En torn begon de bevalling. Dus bij mij was het wel in de dagen voor de bevalling, maar het duurde toch nog een dag of 4.
Zoals je hier leest kan het alle kanten op. Het zegt helaas niks ;)

Terug
Bovenaan