37,3 weken zwanger

vandaag weer bij de gyn geweest, alles was goed, mooie bloeddruk, hartslag van de kleine goed, lag met het hoofd naar beneden en begint al een beetje in te dalen. Het word spannend... Mijn man schrikt elke keer als ik maar even zucht of auw zeg omdat de kleine schopt, hihi

ja spannend hè?? De wachtweken zijn nu echt aangebroken. Nog eventjes en dan hopen we echt ons kleintje in onze armen te houden. Ik kan er al echt zo naar uitkijken. Ik leef helemaal naar die 40 weken toe... ik ga wel vanuit dat ik minstens 40 weken uitloop en misschien wel langer.

hoi bloempje,

tja ik denk niet dat ik de 40 weken haal eerlijk gezegd. Zou het wel fijn vinden als het in de vakantie van de kinderen gebeurd, maar je hebt het niet voor het zeggen he?
Volgens wat ik zelf heb uitgerekend ben ik 28 april uitgerekend, maar volgens de verloskundige 1 mei, dus we zien het wel.
Heb wel al 2 nachten af en toe wat pijn in mijn buik dus het zit wel te rommelen.

Hoi Hoi
Ik weet wat je bedoelt ik ben vandaag precies 40 weken en dacht dat ik wel eerder zou bevallen......Nou daar denkt ons mannetje heel anders over.
Vandaag dus de uitgetelde datum. Gisteren een k**dag gehad met de hele dag harde buik en daar ben ik vanmorgen ook mee opgestaan. Nou denk ik dat het allemaal niet lang meer zal duren maar ja omdat het onze eerste is weet ik ook niet wat ik wel en niet moet voelen en of alles wel verweekt is daarbinnen en hoe het allemaal moet voelen.
Ik ben best wel onzeker of het allemaal wel goed zal gaan en hoelang we nog moeten wachten.......Het kondigt zich niet echt aan.....Slijmprop nog niet of niet gezien..........wel al vanaf gisteren pijn onder in mijn buik beetje zeurderig maar verder pfffffffft. Ik weet wel dat ik het wachten langzaam aan wat moe begin te worden.....Ik wil ons kleintje zo graag vasthouden en knuffelen en zien hoe hij eruit ziet.....Lijkt ie op papa of op mama...........
jullie horen nog van me!!!!

@ tygotiger,

tja het is voor mij mijn 6e al dus ik weet wel wat ik kan verwachten. Maar er is ook geen peil op te trekken, mijn tweeling was met 34,5 weken geboren, de 3e met 40,3, de 4e met 40,5 en de 5e met 39,5 weken. De laatste is een meis en ging heel snel, dit word ook een meisje dus we zien wel. Inmiddels 38 weken op een dag na. Het zit te rommelen maar zet nog niet door. De slijmprop heb ik alleen bij mijn dochter gezien en met breken van de vliezen heb ik geen ervaring omdat mijn vliezen niet uit zich zelf braken maar door de verloskundige of gynaecoloog werden doorgeprikt.

Terug
Bovenaan