<p>dames, ik wil even klagen en mijn man er niet mee lastig vallen.</p><p>Ben momenteel 37+4 en zit er helemaal doorheen. mijn lichaam doet pijn, heb continu steken in mijn vagina (net of die kleine een mes heeft en me lekker aan het steken is) en soort van bandenpijn en de pijn aan mijn schaambot wordt er ook niet beter op, daarnaast slaap ik echt mega slecht en sinds vandaag voel ik me echt emotioneel en down. uit het niks begin ik te huilen, niet alleen thuis maar rondom midden in de albert heijn, op de fiets en noem maar op. en waarom? zonder enige reden.</p><p>en telkens spelen de magische woorden die mensen zeggen zoals:"je krijgt er iets moois voor terug, nog maar even" door mijn hoofd, maar dat helpt echt geen bal.</p><p>Ik vraag me echt af hoe sommige vrouwen dat toch doen, zoals bijvoorbeeld bekende nederlanders. die met 38 weken nog op high heels staan te shinen op de rode loper, met een perfect zittende jurk en enkel en alleen zijn aangekomen bij hun buik en verder geen gram zijn aangekomen, HOE DAN??</p><p>Zijn er meer dames die dit ook hebben en ook even lekker willen klagen en zeiken zonder hun man daar (wééér) mee lastig te vallen, ga je gang ik ben een en al oor.</p><p>oh ja.. en zeg me niet dat ik de enige ben die dagelijks loopt te googlen op "eerste signalen bevalling"</p>