37+4 en even klagen

<p>dames, ik wil even klagen en mijn man er niet mee lastig vallen.</p><p>Ben momenteel 37+4 en zit er helemaal doorheen. mijn lichaam doet pijn, heb continu steken in mijn vagina (net of die kleine een mes heeft en me lekker aan het steken is) en soort van bandenpijn en de pijn aan mijn schaambot wordt er ook niet beter op, daarnaast slaap ik echt mega slecht en sinds vandaag voel ik me echt emotioneel en down. uit het niks begin ik te huilen, niet alleen thuis maar rondom midden in de albert heijn, op de fiets en noem maar op. en waarom? zonder enige reden.</p><p>en telkens spelen de magische woorden die mensen zeggen zoals:"je krijgt er iets moois voor terug, nog maar even" door mijn hoofd, maar dat helpt echt geen bal.</p><p>Ik vraag me echt af hoe sommige vrouwen dat toch doen, zoals bijvoorbeeld bekende nederlanders. die met 38 weken nog op high heels staan te shinen op de rode loper, met een perfect zittende jurk en enkel en alleen zijn aangekomen bij hun buik en verder geen gram zijn aangekomen, HOE DAN??</p><p>Zijn er meer dames die dit ook hebben en ook even lekker willen klagen en zeiken zonder hun man daar (wééér) mee lastig te vallen, ga je gang ik ben een en al oor.</p><p>oh ja.. en zeg me niet dat ik de enige ben die dagelijks loopt te googlen op "eerste signalen bevalling"</p>

Zó herkenbaar!
Nu 39+2 en ook best wel op.
Nee natuurlijk is het niet wat je wil horen; je krijgt er zoiets moois voor terug..
Dat voelt nu ook even niet zo.
Slecht slapen draagt er ook aan bij hoor, ik kan de ene dag ook meer hebben dan de andere.
Mijn lijf doet ook enorm zeer, en ik hou heel veel vocht vast.
Soms is het ook gewoon niet leuk..het word veel te rooskleurig beschreven, maar alle kwalen en pijnen worden over het hoofd gezien.
Doe rustig aan en pas goed op jezelf! 
Groetjes Siska

Heel herkenbaar! Ik ben inmiddels 7 weken geleden bevallen, dus sta aan 'de andere kant'. Ik ben met 40+6 bevallen. Ik was er toen ook zó klaar mee! 
Lichamelijk is het zwaar, dat wachten is waardeloos en je voelt je ook zo'n zeikerd als je iedere keer klaagt bij je man. Ik had vanaf 37 weken ook iedere dag de hoop dat het zou starten.
Wel mooi trouwens, aan het einde van mijn zwangerschap was ik er zo klaar mee, dat de spanning voor de bevalling me niets meer deed. 
Veel succes nog met de laatste loodjes en laat je nog een keer lekker verwennen (pedicure, kapper oid) want na je bevalling is het naast heel druk, ook nog eens minder belangrijk ;). En veel succes gewenst met de bevalling! Ik vond dat heel heftig maar ook wel heel mooi uiteindelijk. 
Gr. L

En BTW, de ellendige laatste dagen/weken van de zwangerschap 'zakken' net zoals de heftigheid van de bevalling heel snel. 

Herkenbaar !!!
Ik ben ondertussen  10 weken  geleden  bevallen. 
En had het in de laatste weken ook echt super zwaar .
Ik kon ook bijna niet meer  lopen en was dus gekluisterd aan huis. Ook overal pijn.  
En de kilos vlogen eraan!! 1 troost  de meeste kilos vliegen er in het  begin  best snel af. 
Alleen dan weer die laatste kilootjes gaan langzaam??

Nog even  doorbijten meid.  En doe het lekker rustig aan en wil niet teveel doen.
Succes met  de laatste  loodjes?

Oh ik voel met je mee. Ik ben zondag 37 weken en kan echt niet meer. Dit is nu de eerste week dat ik niet meer hoef over te geven. Vanaf week 5 heb ik dat 5-15x per dag gehad. Ben helemaal gesloopt door de afgelopen 8 maanden. Verveel me ook echt dood overdag, totaal geen last van nesteldrang, maar we moéten nog heel even volhouden! Sterkte en fijne bevalling! 

Terug
Bovenaan