37,4 weken zwanger dus het wordt spannend!

Hallo allemaal,

De laatste loodjes zijn hier echt begonnen. Het valt me met een peuter van 1,5 jaar aan mijn been ook niet mee. Ik slaap niet (krampen in mijn lijf en dat eeuwige plassen..), heb veel het zuur enz enz enz. Ik zit mezelf behoorlijk in de weg. Toch hoop ik dat de beeb nog heel even op zich laat wachten zodat ik even uit kan rusten na de drukte hier van de afgelopen weken. Ik wil echt even proberen wat slaap in te halen voordat de bevalling begint.. Maargoed Mette is ziek en heeft een pencilinekuurtje waarvoor we haar in de nacht wakker moeten maken dus het zit weer tegen...

Hoeist met de andere dames die op het eind lopen????

Ik ben wat minder online omdat mijn laptop aan het infuus ligt en ik mezelf dus naar zolder (daar staat een pc) moet slepen maar als er nieuws is horen jullie het.

lfs ing

Hey Inge,

Wat vervelend van je dochertje hoop dat ze snel opknapt!!!
Herken het wel je gevoel hoor ook ik heb al een peutertje en das best heftig als je zwanger bent!!! En ook ik slaap nauwelijks en toch hoop ik ook dat de beeb nog ff blijft zitten dit is onze laatste zwangerschap en wil toch nog ff genieten nu het nog kan!!!!
Heel veel sterkte met de laatste loodjes we zijn er bijna succes alvast!!!
Een een goede jaarwisseling!!!

Liefs Sandy ook ruim 37wkjes

Hey Inge,

Wat vervelend van je dochertje hoop dat ze snel opknapt!!!
Herken het wel je gevoel hoor ook ik heb al een peutertje en das best heftig als je zwanger bent!!! En ook ik slaap nauwelijks en toch hoop ik ook dat de beeb nog ff blijft zitten dit is onze laatste zwangerschap en wil toch nog ff genieten nu het nog kan!!!!
Heel veel sterkte met de laatste loodjes we zijn er bijna succes alvast!!!
Een een goede jaarwisseling!!!

Liefs Sandy ook ruim 37wkjes

Terug
Bovenaan