37.5 weken, en morgen laatste werkdag!!

Hoi allemaal,

Aaah wat een opluchting dat ik orgen eindelijk stop met werken! Nu nog even flink de tanden op elkaar, want er moet nog best wat af.. maar morgenmiddag loop ik hoe dan ook de deur uit in de wetenschap dat het achter me ligt. Hoef me dan nergens meer druk om te maken, alleen maar aan mijn kindje te denken!

Gisteravond waren we weer bij de gynaecoloog voor de laatste check & echo. Vorige keer was ons zoontje wat aan de zware kant geschat, maar nu zat hij weer precies op het gemiddelde. Pffieuw, dat vind ik wel een lekker idee.
Hij kon ok voelen dat de baby gezakt is; of hij vast ligt weet ik niet maar in ieder geval is zijn positie helemaal prima.

Van mij mag het volgende week al wel vast ;-) maar die luxe zal er wel niet in zitten, haha.

Groetjes Ilse

Heb je een eigen bedrijf ofzo?? Normaal moet je toch 4 wk van tevoren stoppen?? Wel knap hoor dat je het zo lang hebt volgehouden!!

Nou geniet nog even van je vrije tijd!!

Groetjes Anne

Jeetje, wat heb je lang doorgewerkt! Ik zelf tot vorige week donderdag, 36 weken.. en ik liep echt op mijn tandvlees de laatste dagen. Knap hoor! Hopo wel dat je extra lang verlof hebt ná de bevalling! Succes met de laatste loodjes en ga genieten! Groeten, Joyce

eigenlijk heb je wettelijk gezien idd te lang doorgewerkt, maar wat doe je daar aan??

Zolang je maar recht houdt op de in totaal 16 weken.

Fijn dat de kleine gezakt is en dat het misschien toch geen "peuterbaby" wordt al kan het volgende keer alweer allemaal anders zijn.
Geniet van je verlof en van de kleine :)

Terug
Bovenaan