37 +6 dagen begin bevalling of vooor ween

<p>Ik hrb vanacht heftige dromen gehad  alsof ze echt leken daarnaast  heb ik blijkbaar geroepen au ik ben het zat ik kan mr niets  herinneren.  Mij man wel die zij de kleine  was druk in jij kon je draai niet vinden. Vanochtend sinds 6 uur in me rechter  lies steek scheuten. Net heb ij er 3 achter elkaar gehad.  Ze voelen vel aan en ze zijn snel weg. Laaste 2 waren wel het velst. Er zit totaal  nog geen ritme in. Wel paar achter elkaar en dan weer niet. Somige trekken door naar me onderbuik en dan verdwijnt de steek. Het is echt 1 of 2 tellen.</p>
 
hoi,
een echte wee herken je.. al is dat nu lastig voor te stellen. een wee duurt 1 minuut waarbij de kracht steeds heftiger wordt naar een piek toe en dan weer afneemt.
weet je of de kleine al is ingedaald?  want zo klinkt het een beetje. op indalingweeen.
verder gebeurd er de láátste weken ook van alles met je baarmoedermond, deze gaat rijpen en verweken  (hoeft niet maar kan wel). dus daar kan je ook wat van voelen. 
voorweeen kunnen vervelend zijn. met een lekker warm bad of douche moet dit aangenamer worden.
succes met de laatste loodjes. wachten  kan lang duren  maar het wordt zeker beloond ❤
 
Hij is helemaal ingedaald en aangezien  mijn  pijn grens hoog is . Heb ij nergens een idee van want ik had andere pijn en die vertelde ik bij verloskundige en ik vertelde wat ik voelde en ze zei dit is indaling . Dus daarom 
 
En voorweeen heb ik al 3 weken last van  en dat vind ik ook geen pijn doen
 Hardebuiken menstruatie  zeurende pijn. Etc etc
 
ik geef puur antwoord op je vraag, maar mijn vermoeden is dat je het er niet mee eens bent. wat ik je vooral wilde mee geven is dat ik weet na 2 zwangerschappen dat er van alles gebeurd daar zo de laatste weken.. en dat je idd denk wtf is dit.. maar Als het zover is..  dan weet je het ..
en een hoge pijngrens is fijn voor de bevalling ?
 
Idd zoals eerder gezegd. Ook al is het de eerste keer een wee herken je meteen. Dit komt ook niet als een steek of pijnscheut maar meer als een golf. Het bouwt zich op en neemt weer af. Op het begin zijn ze ook helemaal niet pijnlijk dus je pijngrens zegt er dan nog niet zoveel over. Het is echt het gevoel dat je meteen gaat herkennen. 
 
Terug
Bovenaan