..37 weekies vandaag tog beetje angst..

hey meiden..
of het licht aan mij maar hebben jullie ook niet
nu het je 2de of 3de is datje tog beetje bang ben
voor de bevalling klink heel raar maar me vorige bevalling was niet zo een pretje dus ben tog wel
een beetje bang eigelijk hahah hopen dat het snel voorbij is en me mooie princesjee in me armen ken sluiten
groetjesss xxx michelle

Ook hier hetzelfde verhaal. Mijn vorige bevalling was ook geen pretje; maar aangezien ik eind volgende week wordt ingeleid of een ks krijg probeer ik er toch maar niet teveel aan te denken.

Logisch hoor. Je weet wat er komt en dat is geen pretje. Maar bedenk dat het deze keer misschien wel een makkie wordt. Laat het gewoon weer over je heen komen!

ja watje zeg bloempjee je weet wat er gaat komen miss dat het daardoor komt hahaha ..caat85 bang bang zo bedoel ik het niet maar tog zo van pff word wel weer eventjes havy allemaal hahha jaa de eerste maand ben je gebroken meestal xxx

Idem... vind het ook erg spannend worden. heb 2 fijne bevallingen gehad (zolang het fijn kan zijn), maar zie er nu toch tegenop.
Gisteren ineens stress dat de kleine al zou komen ben nu ook 37 weken.
Ik ben er nog niet klaar voor!

ja ik herken je verhaal wel.ben nu 38+2 krijg het ook een beetje op me heupen. wel een beetje bang door ook rot ervaring maar heb nu zoiets van laarmaar hoor het is zo het moet toch.. ga er niet te veel aan denken meer./. heb nu zoiets van kom maar hoor

haha jaa ik ben nu 37+2 en watje zeg gewoon eromheen kijkenvan laat het maar overmeheen komen
maar komt ook gewoon door me vorige bevalling en nu weetje wat er gaat komen denk ik xxx

Terug
Bovenaan