37 weken Bluhh

Vandaag ben ik 37 weken en 3 dagen.
Ik heb gewoon al sinds maandag continu harde buiken en regelmatig buikpijn/steken etc.

Ik word er eigenlijk niet meer goed van. Als ik nu wist of dat het iets deed dan is het goed maar ja zou dit al voorwerk zijn? het kan goed toch nog 3/4 weken duren. Mijn 1e kindje kwam 2/3 dagen voor de uitgetelde datum, ineens braken mn vliezen. geen voorweeen harde buiken gehad helemaal niks.

Alles doet me inmiddels gewoon pijn doordat die buik zo op spanning staat. Hebme al laten masseren, warm bad genomen met lavendel, heerlijk zo'n bad echt nog nooit zo van een bad genoten ...totdat je eruit komt haha.

Hebben jullie hier ook last van?

En dan die hormonen nog he? Ik wil zo graag...ooh nee die bevalling en ja nachtvoedingen ppfff wacht nog maar ff.
De was weg weg weg stel dat ie vanacht komt haha.

succes meiden...ik merk meer als ooit dat ik op het laatst loop haha.
blijven lachen he

xxxxxxxxxxxxx

hee ik ben nu op dit moment 35 weken en 2 dagen.. en ben in verwachting van ons eerste kindje.. en jah die was weg weg weg heb ik ook... en elke dag stofzuigen.. (vriend rookt wel buiten maar draait zijn shaggies binnen in elkaar) maar goed ik heb meer last van met lopen aan de rechter kant in mijn onderrug.. maja inderdaad blijven lachen he...

aaaahhh en voor je het weet heb je je kleine lekker in je armen.. en dan is al het geklaagd,bloed,zweet en tranen allemaal waard...;)

irritant voor je,steeds weer harde buiken zonder dat ze iets doen... Ik heb bij mijn oudste twee nooit voorweeen gehad, en bij deze volgens mij wel, want ook ik heb last van hele nare steken onderin, en ls mup dan ook nog eens gaat bewegen, auw!

Ik heb nu ook steeds vaker zoiets van: alles moet perfect opgeruimd blijven, want stel je voor dat :)

ja lastig he die voorweeën en harde buiken, had er bij m'n zoon ook nooit last van maar nu heb ik het ookal 2 weken, ben nu 36+1 dus ik hoop dat het nog een kleine 3 weken gaat duren voordat ie komt. m'n zoon kwam met 38+5 dus wie weet....

verder kwa schoonmaken maak ik me niet zo druk, wat vandaag niet komt, komt morgen wel. baal er alleen van dat iedereen maar denkt omdat ik verlof heb, dat ik altijd maar langs kan komen of zij bij mij. pppfff heb ik echt niet altijd zin in meer.....

nou ja, ff volhouden nog, het kan nooit lang meer duren!!

Ik ben van de april club en ben nu 40+4 en heb inmiddels al 3 weken last van harde buiken en menstruatiepijnen, Harde buiken vooral in de avonden en nachten menstruatiepijnen de hele dag door. Volgens mijn verloskundige is dit gewoon voorwerk en hoort het erbij.
Mijn hele lichaam doet ook pijn en met een peuter van 21 maanden is het niet makkelijk om rust te houden. Toch probeer ik dat wel zoveel mogelijk te doen.
Neem je rust en probeer toch nog zoveel mogelijk rust te nemen voor je het weet heb je je kleintje in je armen.

hoi ja ik heb ook dagen dat ik stik van de buikpijn. menstruatiepijn, beenpijn alles. maar toch gebeurt er daarna niets. ik denk dat het erbij hoort en ook een reactie is op mijn persoonlijke geestelijke gesteldheid. als ik me heel druk om iets maak doet mijn buik gewoon mee! als ik de hele dag zit te chillen op de bank voel ik mijn buik ook niet. ik weet niet of het echt iets zegt over de naderende bevalling.

ik vind het wel leuk om te lezen dat we allemaal de hele dag willen stofzuigen en wassen. ik voel me net juffrouw Mier.

Terug
Bovenaan