37 weken - bovenbeentje amper gegroeid

Hoi!

Ondertusseb 37 weken zwanger hier. Aftellen is begonnen.
Baby lag tot vorige week nog stuit en bleek vandaag tijdens de echo gedraaid te zijn en ligt nu met haar hoofdje naar beneden (joepie).

Gynaecoloog was tevreden. Enkel met het meten van het bovenbeentje viel het mij op dat dit nauwelijks gegroeid was in vergelijking met 2 weken geleden (van 6,20cm naar 6,40cm).
Nu kreeg ik ineens een beeld in mijn hoofd van een kindje met veel te korte beentjes of zelfs dwerggroei..
De gynaecoloog heeft hier ook nooit op gewezen en meende zich nu ook geen zorgen te maken. Maar op de curve was er dus wel een kleine afbuiging waardoor het nu toch weer in mijn hoofd zit ?...

Iemand hier ervaring mee?
 
Als de gynaecoloog zich geen zorgen maakt dan zou ik me ook geen zorgen maken anders had ze t wel benoemd die van mij ligt met 1 been in me bekken dus ik moet een keizersnede. Wees blij dat ze is gedraaid. 
 
Precies dit. Ga geen problemen in je hoofd verzinnen die er niet zijn ;-)
Die metingen zijn puur ter indicatie en echt niet heel nauwkeurig. Als het beentje nét niet recht gemeten wordt, of als ze het puntje net een mm te veel naar links of rechts plaatsen, dan krijg je al een andere waarde.
 
Geen zorgen ;-)
 
Fijn dat de baby gedraaid is! Pin je indd niet vast op de metingen. Ik zou een joekel van een kind krijgen en kreeg extra echo's. Uiteindelijk een heel gemiddeld meisje. Als er zorgen zijn, zal dit echt wel worden benoemd. 
 
Terug
Bovenaan