37 weken!!! de laatste loodjes!!!

Het is alweer zooooo lang geleden dat ik hier heb geschreven. Nu de laatste weekjes aanbreken zal ik maar weer eens iets van me laten horen. Ik lees wel altijd mee met jullie leuke/grappige en soms helaas vervelende verhaaltjes.
Het is nu bij mij heeeel erg aan het rommelen. Veel last van indalingsweeen en steken onder in DE DOOS! :). hahahaha Mijn zoon is 2 weken te vroeg geboren, dus nu hoop ik er stiekum op dat m'n 2e zoon ook zo vroeg komt. Maja zal je altijd zien dat hij nu 2 weken te laat komt. :-/
2 weken geleden hebben we een hartfilmpje laten maken van de kleine, want bij controle bij de VK sloeg hij steeds een stukje over en stopte hij steeds en het was niet regelmatig. Dus we hebben een hoop stress gehad, ziekenhuis in en zh uit 2 weken lang, maar al met al is het weer vanzelf ????? goed gekomen. Het bleek te komen doordat het lichaampje van de kleine het van mijn lichaam allemaal gaat overnemen en dat dat wat strubbelingen kan veroorzaken in zijn kleine lichaampje. Ze zien het wel meer zeggen ze... :-////Pffff een hoop stress voor niets. God wat was ik bang zeg!!! Ik mag gewoon thuis bevallen, maar na al die toestanden willen we dat niet meer en gaan we gewoon lekker naar het zh. Dan weten we ECHT ZEKER dat ze alles bij de hand hebben, mocht het hartslagje van het kindje weer zakken oid.
Nou meiden zet hem op met de laatste loodjes!!!
GIRLPOWER!!!! :)
Gr Sabrina (mama van Myron)

Oh wat een toestand allemaal! Ben er in ieder geval blij om dat het goed gekomen is! En idd, zou ook voor het zh kiezen nu hoor! Veeeeeeel succes met het aftellen van de laatste daagjes!! :)

Fijn dat het allemaal weer goed is!!
En nu de laatste loodjes... dat ze maar snel voorbij mogen gaan en we de kleintjes in onze armen mogen houden! Heb mn lichaam nu wel lang genoeg gedeeld hihi!

Hey Sabrina,

Dat is even schrikken zeg! Maar gelukkig dat er niks ernstigs aan de hand is.
Die voorweeën en steken in de doos die ken ik wel haha. Mijn dochter is ook 10 dagen eerder geboren, dus stille hoop dat deze meid ook eerder komt. Maar ja, zit 'pas' in week 36.
Gedulde is een schone zaak, maar tis zooooo moeilijk hahaha

succes strakkies... en als ik dit zo hoor dan komt ie wel eerder hoor..
heel veel sterkte(en succes) en alles wat nodig is om die girl power te voltooien haha..
kus nice

Terug
Bovenaan