37 weken, eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo allemaal,
ookal mocht ik officieel al thuis bevallen, tot zie ik vandaag (37 weken grens) als een mijlpaal.
ik kan nu ook egt niet langer wachten...
ik ben zo benieuwd, ik wil graag weten hoe hij lacht of huilt, hoe hij er uitziet en wat voor geluidjes hij maakt als hij drinkt.
ik ben egt wanhopig en heb dan ook al meerdere malen een vorse huilbui gehad...
ik ben letterlijk MOE van het wachten.
slapen gaat niet meer zo geweldig maar als ik wakker ben gaat de tijd zo langzaam.

hebben julie hier ook last van???
of ben ik de enige ongeduldige hier...???

ik wens julie allemaal veel succes toe de komende tijd, en geniet van elk moment...
liefs (ongeduldige) milou

Hoi Milou,
ben inmiddels ruim 38 wk. en ik kan ook bijna niet meer wachten. Vind het nou wel een keer goed geweest. Maarja kindje komt toch pas als hij of zij er klaar voor is.
Dus gewoon nog even geduld en genieten van je dikke buik en alle schopjes, want hoe die buik ook in de weg zit en de schopjes aanvoelen alsof er een voetballer in je buik zit, straks zal ik hem toch missen.
Succes nog met de laatste loodjes,
Gr. Janneke

Hoi Mimi,

Ik herken het ook, mijn 1e kindje is 4 weken te vroeg geboren en zit nu ook al op 38 weken. Voor mijn gevoel ben ik nu dus overtijd... wil ook weten hoe hij is, en vooral of hij helemaal gezond te wereld komt. Niet dat er tekens zijn dat hij niet gezond is hoor, maar wil het gewoon 100% zeker weten.

Elke dag baal ik weer als ik ga slapen dat er niets gebeurd is. Ben ook een beetje bang voor aanstaande zaterdag. Hoe graag ik ook wil dat hij geboren wordt, het liefste a.s. zaterdag toch niet. Vind het zielig voor zo´n kindje dat hij straks op school nooit op zijn eigen dag zijn verjaardag kan vieren omdat dan altijd Sinterklaas op school komt.

Succes allen met wachten!

hoi hoi..tja ..het is gewoon afwachten ,maar dat duurt vaak zo lang.Ik ben ook erg nieuwsgierig naar hoe hij eruit ziet enzo..hihi.Het wordt zowiezo erg spannend deze week.Ik vermelde het al in een eerder topic,maar de kleine ligt in een stuit.en a.s donderdag gaan ze proberen hem te draaien.In een uiterste geval gaan ze hem ook halen.ppfff.

verder allemaal succes met wat er komen gaat.
groetjes,karin

Ik ben morgen 36 weken zwanger en ben ook zo ongeduldig als maar kan....
Je vraagt je echt af wat er allemaal gaande is daar in die buik en telkens als ik naar het toilet ga, ben ik benieuwd of ik een bloedprop ben verloren (ik weet... het zegt niets, maar toch..) of dat de vliezen al gebroken zijn.

Het komt zo dichtbij!!

Straks het ziekenhuiskoffertje grotendeels inpakken en één dezer dagen de kleertjes wassen, dan komt t al heel erg dichtbij.

Slapen gaat niet meer. Heb 24/7 last van mijn onderrug, al moet ik zeggen dat het vreemd genoeg overdag iets minder is dan 's nachts...
Het is verstandig om overdag ff te slapen, maar dat kan ik gewoon niet. Als ik dat probeer, dan lig ik eerst minstens 3 kwartier wakker, maalt er vanalles door mijn hoofd van wat ik nog moet doen en áls ik toch uiteindelijk in slaap val, wordt ik een half uur later weer wakker, dóódop en kan ik wéér niet slapen... dus dan vraag ik mij af of het de moeite waard is om het uberhaupt te proberen... Dus doe ik het (voor mijn doen hahaha) maar gewoon wat kalmer aan, om zo toch wat rust te krijgen.

Spannend dames, morgen is het december!!!!!!!!

Ik ben misschien wat tegendraads, maar van mij mag ze nog wel 2 weken blijven zitten. Dan ben ik uitgerekend. Ik heb het druk gehad en nog genoeg te doen. Bovendien is over 2 weken mooi tussen Sint en Kerst in.

Vandaag hebben we eindelijk onze middelste kunnen verhuizen naar haar nieuwe kamertje. Zij waren op de crèche, dus kon ik ongestoord van boven naar beneden en weer terug lopen met de spullen. Ze is zo maar gaan slapen, maar ik verwacht nog wel een huiltje later.
Gelijk ook wiegje in haar oude kamer / de nieuwe kamer van de baby in elkaar gezet. Moet nog wel wat kleren over en kast ingericht, schoongemaakt. Het belangrijkste is echter gedaan. Dat is een pak van mijn hart.

3 weken geleden had mijn man waarschijnlijk de Mexicaanse griep, terwijl ik mijn laatste week werk had. Toen moest ik de kinderen halen en brengen, zodat hij daar niemand zou besmetten. Vorige week had onze middelste het waarschijnlijk. Ook al was ze dinsdag al koortsvrij, is de afspraak dat het kind dan een week thuis blijft. Op donderdag toch voor de zekerheid beide kinderen laten inenten. De dag erna had de oudste door bijwerking pijn in haar arm en verhoging. Zelf had ik ook verhoging en was ik heeeel erg moe. Mijn man heeft toen vanuit thuis gewerkt en is bijgesprongen en mijn ouders hebben ook nog in de middag geholpen.
Ik zag het ook allemaal even niet meer voor me. Er moest nog zo veel gebeuren en ik was bang dat ik vroeger ging bevallen, terwijl de oudste 2 na de uitgerekende datum waren.

Nu staat ook de ziekenhuistas klaar, alle nummers bijdehand, tassen voor de kinderen klaar voor logeren, adressenlijst is helemaal bijgewerkt, veel papieren opgeruimd. Kortom het meeste en het belangrijkste is gedaan, maar ik kan zo een waslijst maken van wat nog moet gebeuren.

Sterkte allemaal.

Groetjes,
Iole

hoi hoi

ik ben vandaag 36 weken, ik hoop ook dat mijn kindje vroeger komt.mijn oudste kwam ook met 38 weken totaal onverwacht.Ik had niet eens mijn ziekenhuiskoffertje klaar staan. Ik merk dat ik nu veel intensiever met deze zwangerschap bezig ben. waardoor die zo langzaam lijkt te gaan....Maar als ik terug kijk... wauw dat ging best snel, onze maand is aangekomen! Ik ben 31 dec uitgerekent maar ik gok op 22 dec. Dat heb ik met de oudste ook gedaan en toen zat ik er 1 dag naast... Zou wel lekker zijn als ik niet tot de uitgerekende datum hoef te lopen.

nog even meiden, genietse van die laatste loodjes... Het echte werk komt dalijk pas!!

xxx nathy

Eigenlijk willen we (bijna) allemaal dat het komt. Ik kan mij voorstellen Iole dat je nog even wilt wachten. Even wat rust kan geen kwaad.

Ik vind het vooral vervelend dat elke keer dat je iets anders dan normaal voelt, denkt....zou het beginnen.

Maar goed, geduld is een schone zaak en dat is nou net mijn negatieve karakter eigenschap, ik heb geen geduld!

Terug
Bovenaan