37 weken en buikpijn

<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben inmiddels vandaag 37 weken en al de hele dag last van me buik voelt niet als weeën maar me buik word steeds pijnlijker en heb continu de drang naar de wc te moeten maar hoef niet..</p><p>Net de verloskundige gebeld die zecht pak maar 2 nparacetamollen het zullen hen darmen wel zijn.</p><p>Iemand hier ervaringen mee wand trek dit niet veel langer meer n begin ook misselijk te worden.</p>
 
Misschien een blaasontsteking? Ben zelf vorige week ook met vage klachten, harde buiken en kramp in het ziekenhuis beland. Urine op de kweek en bleek een blaasontsteking te zijn. Kuurtje gekregen en na 2 a 3 dagen werd het beter. 
 
Bedankt, laat ik dat morgen even na kijken..
Maar was het bij u ook eigenlijk nie te houden van de pijn.. mijn rug begint ook steeds meer pijn te doen welke wel komen en gaan alleen de buikpijn is constant en word af en toe erger
 
Dat ging niet goed, ik wilde zeggen
 
als je je echt niet lekker voelt en je hebt veel pijn hoef je je echt niet zo te laten afwimpelen. Dan zou ik gewoon nog een keer de verloskundige bellen en duidelijk aangeven dat je toenemende klachten heb en je bezorgt bent! 
 
Voel me dan vaak bezwaard om dat te doen, ga nu nog maar keer douche en even op bed liggen en anders ga ik denk ik toch nog maar ker bellen, had heb woensdag zo ie zo gesprek over in te Leiden vanwege dat mijn anders zoontje ruim 4300 gram was.. dus maak me ook wel zorgen miss dat het daar mee te maken heeft wellicht. 
 
Hopelijk voel je je zo beter en anders toch bellen! Daar zijn ze voor, snap je gevoel maar je laten afwimpelen met 2 paracetamol terwijl je duidelijk veel pijn hebt en je je er niet lekker bij voelt is ook niet oké! De verloskundige zou blij moeten zijn dat je belt bij klachten ? dus gewoon doen hoor, gaat om jou en je kindje zijn gezondheid! 
 
Dankje, tot nu niet me temp is nu 37(net na het douche welke met dit weer niet heel warm was) waar ik normaal op 36.3 zit dus met dadelijk nog keer 
 
Terug
Bovenaan