37 weken en misselijk, erg misselijk

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal!

ik ben nu 37 weken en misselijk, erg misselijk.
Ik eet bijna niets meer, maar daar ga je je natuurlijk ook niet echt beter van voelen...

Verder heb ik erg last van mezelf.
Toen ik nog aan t werk was, barstte ik van de energie en sinds ik met verlof ben... blehh...

Ik heb een dochter van 3 rondlopen, maar verveel me stierlijk de hele dag.
Mijn huis is lekker op orde, alles is geregeld, dus wachten maar. Ze vermaakt zichzelf erg goed, en kijkt meer dan gemiddeld tv nu. Maar van mij mag ze!
En nu krijg ik dus last van kwaaltjes.
Dat misselijke, veel harde buiken, diaree en ik ben zo, zo, zoooo moe.
Mijn vriend maakt lange dagen op zijn werk, zodat hij strax veel thuis kan zijn (voor de baby en de verhuizing die er aan komt), dus nu zit ik de hele dag alleen thuis te zitten...
Wat doen jullie?
Hoe kan het dat ik in ene zo verschrikkelijk moe ben??

Lekker hoor, zo zeuren... x Linda

Ik zit ook de hele dag thuis te zitten en ik moet nog 5 maanden.....(complicaties in de zwangerschap). Ik lees boeken, internet, kijk tv. Msnen is ook een goede tijdverdrijver.
Probeer jezelf niet te straffen. Dat eten kan echt geen kwaad. Blijf wel drinken. Cola hielp bij mij goed (niet teveel) en de HA heeft er ook middeltjes tegen. Enne nog 3 weekjes te gaan zo ongeveer dus dat red jij best!! (toch?)

GIRLPOWERR!
lfs ing

Ha linda, behalve die misselijkheid enz, zit ik in het zelfde schuitje, ook 37 weken en een dochter van 3...en helemaal bekaf! Bij mij komt het van het minder goed slapen, kan maar een half uur tot uur op een zij liggen en dan word ik wakker om me om te draaien en heb ik moeite om in slaap te komen...wordt er gek van, maar zo'n 3 tot 5 weken moet lukken toch...
(weet nog dat ik het vorige keer op het eind ook zo had, lijkt voorbereiding op de gebroken nachten die je staks ook weer gaat krijgen door de voedingen...kan je alvst wennen....)

Succes met je verhuizing en nog even volhouden!!!

Liefs Yvonne

o ja, wat ik doe...weinig, met slakkengang het huishouden, grijp alle mogelijkheden aan om op  visite te gaan of te krijgen, dochter naar oppas brengen of psz, doe er de hele dag over om boodschappen te doen zo ongeveer en morgen ga ik zwemmen met mijn dochter moeder en zusje....

Lijkt heel wat zo, maar is wel erg saai...lang leve het forum en msn!!!!

Yvonne

Ik ben pas 3 maanden zwanger en mag door omstandigheden even niet zo veel doen in huis.
Het lezen begon me de keel uit te hangen en wat heb ik toen gedaan....heel truttig hoor...ik heb via internet een compleet borduurpakket besteld van Dick Bruna.
Simpel werkje, maar het verzet mijn zinnen wel even. En straks kan ik het inlijsten en op de babykamer hangen.
www.handwerkkist.com
Ik ben dit keer van plan het ECHT af te maken.
Haha, want in het verleden staakte ik mijn noeste arbeid nog al eens en kwam het werkje nooit af. Maar deze is echt heel erg leuk. Allemaal boerderijdieren in vrolijke Nijntje kleuren.
Maar, inderdaad, je moet er van houden.

Succes met de laatste loodjes meid!
Annemieke ( zwanger van haar vijfde kindje)

Terug
Bovenaan