A
Anoniem
Guest
Hey allemaal!
ik ben nu 37 weken en misselijk, erg misselijk.
Ik eet bijna niets meer, maar daar ga je je natuurlijk ook niet echt beter van voelen...
Verder heb ik erg last van mezelf.
Toen ik nog aan t werk was, barstte ik van de energie en sinds ik met verlof ben... blehh...
Ik heb een dochter van 3 rondlopen, maar verveel me stierlijk de hele dag.
Mijn huis is lekker op orde, alles is geregeld, dus wachten maar. Ze vermaakt zichzelf erg goed, en kijkt meer dan gemiddeld tv nu. Maar van mij mag ze!
En nu krijg ik dus last van kwaaltjes.
Dat misselijke, veel harde buiken, diaree en ik ben zo, zo, zoooo moe.
Mijn vriend maakt lange dagen op zijn werk, zodat hij strax veel thuis kan zijn (voor de baby en de verhuizing die er aan komt), dus nu zit ik de hele dag alleen thuis te zitten...
Wat doen jullie?
Hoe kan het dat ik in ene zo verschrikkelijk moe ben??
Lekker hoor, zo zeuren... x Linda
ik ben nu 37 weken en misselijk, erg misselijk.
Ik eet bijna niets meer, maar daar ga je je natuurlijk ook niet echt beter van voelen...
Verder heb ik erg last van mezelf.
Toen ik nog aan t werk was, barstte ik van de energie en sinds ik met verlof ben... blehh...
Ik heb een dochter van 3 rondlopen, maar verveel me stierlijk de hele dag.
Mijn huis is lekker op orde, alles is geregeld, dus wachten maar. Ze vermaakt zichzelf erg goed, en kijkt meer dan gemiddeld tv nu. Maar van mij mag ze!
En nu krijg ik dus last van kwaaltjes.
Dat misselijke, veel harde buiken, diaree en ik ben zo, zo, zoooo moe.
Mijn vriend maakt lange dagen op zijn werk, zodat hij strax veel thuis kan zijn (voor de baby en de verhuizing die er aan komt), dus nu zit ik de hele dag alleen thuis te zitten...
Wat doen jullie?
Hoe kan het dat ik in ene zo verschrikkelijk moe ben??
Lekker hoor, zo zeuren... x Linda