37 weken en steken onderin mijn buik

<p>Hoi Allemaal,</p><p>Ik ben vandaag 37 en een halve week zwanger!</p><p>Mijn kindje is al diep ingedaald. Ik weet hoe indalingsweeen voelen maar nu heb ik sinds gisteravond een hele andere soort buikpijn. </p><p>Onderin mijn buik voelt  het een beetje verkrampt, ik heb last van steekjes en een zeurende menstruatiepijn.</p><p>Herkend iemand dit en weet een van jullie wat dit voor pijn kan zijn?</p><p>Dank jullie wel alvast :)</p>
 
Sorry ik kan helaas niet helpen.
Maar je kunt toch altijd even bellen met de verloskundige misschien weten ze daar wat het is. 
 
Toevallig heb ik dit gisteren gevraagd aan de gynaecoloog want ik heb het ook de laatste dagen (37+2). Zij zei dat het waarschijnlijk het verstrijken van de baarmoedermond is. Dat zegmaar het ‘tuitje’ van de baarmoedermond afplat. Dit kan ook een soort weeën geven. Maar je kunt misschien het beste even bellen met je verloskundige om te checken wat zij denkt dat het is!
Succes met de laatste loodjes! ??
 
Hi ik ben morgen 38 weken zwanger en ik heb dit ook af en toe met vlagen. Het betekend dat  je lichaam zich alvast aan het voorbereiden is op de bevalling. 
 
Terug
Bovenaan