<p>Beste moeders/aanstaande moeders..</p><p>ik wou t hebben over huilbuien. Ik ben nu 37 weken zwanger en huil zo erg vaak de laatste tijd dat ik even ging twijfelen of ik depressief was of niet.. als ik over zwangerschapsdepressies lees komt dat gelukkig niet overeen! Maar wat huil ik toch vaak
ik heb veel lichamelijke klachten (bekkeninstabiliteit, kotsen heel me zwangerschap, zwangerschaps diabetes en alle normale zwangerschapskwaaltjes) ik ben echt heel blij dat ik een zoontje krijg en ben blij met mijn gezin maar toch ben ik dagelijks zo mega verdrietig en kan dan echt een uur lang huilen.. voel me soms ook erg machteloos omdat ik niet veel kan door mijn lichamelijke klachten ( al houd dat me niet tegen om dingen toch te proberen!) merk dat me man gewend is geraakt dat ik me zo voel wel het voor mij blijft aanvoelen als een achtbaan (de hormonen en verdere klachten) voel daardoor onbegrip en dat maakt me ook verdrietig. Voor mijn zwangerschap was ik heel nuchter en huilde zelden.. ik word gek! Zijn er hier meer mensen die dit hebben?? Wil niet klagen maar het lijkt me fijn om te praten met vrouwen die me begrijpen.. </p><p> </p><p>gr Xx</p>