37 weken zwanger en ziek gevoel

<p>hoi allemaal</p><p>Ik ben vandaag 37 weken zwanger en voel me al een aantal dagen niet zo lekker. Vandaag voel ik me helemaal beroerd. Slap, slecht slapen, diarree en zojuist ook overgeven. </p><p>Ik ben sinds een aantal weken overgenomen door de gynaecoloog ivm hoge bloeddruk en sinds votiger week ook bekend met zwangerschapssuiker helaas.</p><p>Herkent iemand dit?</p><p> </p>

Als je je niet goed voelt en zeker met een tehoge bloeddruk en suiker de gyn bellen of in het geval van dit tijdstip de verloskamers (althans zo werkte dat bij ons) en je verhaal doen zij zullen zeggen kom maar langs en dan checken we alles even! Geen risico lopen. Beter 10x bellen en 10x weer naar huis gestuurd worden! 

Succes!! ?

Misschien van t warme weer? Aangezien je ook hoge bloedruk en zwangersuiker heb kan t geen kwaad om ff je gyn te bellen
succes 

Eens met hierboven, vooral met dit warme weer.. je bent zo uitgedroogd als je diarree hebt en moet overgeven het zeker voor het onzekere! 

Dankjewel voor jullie antwoorden.
Uiteindelijk ben ik om 4 uur in slaap gevallen. Ik ben helemaal opgebrand maar voel me ondanks dat wel een stukje beter. 

Terug
Bovenaan