37 weken zwanger, ervaringen symptomen

Hoi allemaal,

Ik ben 37 weken zwanger van ons eerste kindje. Allemaal erg spannend natuurlijk! En dus vanzelfsprekend ook allemaal nog erg nieuw. Ik heb vandaag rond het avondeten +\- 17.00 menstruatie krampen gekregen in mijn onderrug uitstralend naar mijn zij met als gevolg krampen in mijn buik en harde buiken. Dit houd nu constant aan. Het is niet zo dat dit om de zoveel minuten opspeelt. Zijn hier vrouwen met ervaring die dit kennen of evt een begin is geweest van de aankomende weeen en bevalling?

Graag hoor ik van jullie met eventuele tips en/of adviezen!

Ik lees graag mee, ik ben nu 37weken en 1 dag en ik had vanmorgen precies hetzelfde.
Bij mij is het ondertussen wel helemaal weggetrokken, ik ben lekker in bad gaan zitten. Ik ga ervan uit dat dit voorweeën waren.

Oo wat grappig! Ik was 37+4of5 en kreeg net als jij om 5u tijdens het avondeten opeens krampen. Soort harde buiken. Na 3 u was het nog niet weg, begon het wel op te vallen. Niet geslapen en ging ook niet weg onder de douche. Ochtend werden echt opeens de krampen pijnlijk en tada ik ging bevallen. Heel gek, die avond ervoor had ik het echt nog niet zo door tot het mijn man begon op te vallen dat het gewoon niet weg ging. 

Spannend voor jullie beide! Nog even volhouden hoop dat het snel gebeurd voor jullie!

Ik zit nu op 38+4 en ik heb al weken harde buiken/voorweeen.. Heeft helaas nog tot niets geleid. Vannacht vanaf half 3 flinke kramp en pijn in de liezen maar aar blijft het al de hele dag bij..

Terug
Bovenaan