37 weken zwanger!!!

Jeetje, vandaag is het dan zover: ik ben 37 weken zwanger dus in principe zou ik nu thuis mogen bevallen (wat ik erg graag wil...).
Het is overigens nog vrij rustig in mijn buik. Ik heb de laatste weken steeds meer last van mijn bekken en loop vooral 's avonds rond als een hobbelpaardje, haha.
Het plassen houdt onverminderd aan (tot wel 7x eruit per nacht) dus goede nachtrust: wat is dat ook alweer?
Af en toe heb ik menstruatieachtige krampen onderin mijn buik, maar dit houdt vaak niet lang aan en er zit ook geen regelmaat in. Wanneer het allemaal gaat beginnen is dus nog een grote verrassing, maar het feit dat ik nu 37 weken zwanger ben vind ik zo fijn dat ik het even met jullie wilde delen!

Hoe lang moeten jullie nog en voelen jullie al veranderingen daarbinnen?

Liefs Elin

Gefeliciteerd met deze mijlpaal! En als ik het goed heb Sens ook gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Ook ik ben vandaag 37 weken. Vind het erg spannend, vanmiddag naar de gyn die maandag zei dat de kans bestaat dat ze me met 37 weken gaan inleiden. Maandag was mijn bloeddruk weer te hoog, eiwitten in mijn urine en waar ik me de meeste zorgen om maak de hartslag van de baby was te hoog. Hopelijk is dit alles beter geworden en kom ik nog en keertje zonder baby thuis en anders... ik ben er klaar voor( maar goed dat ik 2 dagen heb gehad om aan het idee te wennen)

Succes met deze laatste weken of dagen, voor je het weet hoef je er niet meer 7x uit om te plassen maar voor je baby...

Heeey,

Lekker man, dat je al 37 weken bent. Heerlijk dat je nu ECHT kunt gaan wachten tot het spektakel begint.

@ essje1980: jeetje, eiwitten en hoge hartslag. Ik hoop voor je dat dat minder word (allebei). En anders is de baby een weekje vroeger dan 'normaal is'. Tussen 38 en 42 weken bevallen is ideaal zeggen ze.

Succes allebei met ECHT de allerlaatste loodjes :D

We horen het wel he :D

liefs en succes

Hallo Essje en Elin,

Vandaag is het dan idd zover...37 weken zwanger!!!
Waar is de tijd gebleven!

Vanacht werd ik wakker (omdat ik natuurlijk naar de toilet moest) en toen dacht ik wel...yes gehaald..nu mag mijn vk mee naar het ziekenhuis...nooit ged8 dat ik daar zou blij om zal zijn).
Bij mij is het ook nog allemaal rustig, terwijl ik wel heel geod besef dat elke dag de laatste dag kan zijn dan we met zijn 2en zijn...zo bijzonder.
Ik denk zelf dat de kleine volgende week zich zal aandienen.

Gisteren naar de vk geweest op controle, kleine ligt al helemaal vast.
Suiker was dit keer wel goed alleen de bloeddruk niet.
Vanmiddag naar de huisarts voor mijn uitslag op handen en voeten, want dat wisten ze niet wat dat was.
Inderdaad de laatste loodjes.
Al hoewel ik heel nieuwsgierig ben, maar de kleine nog niet zat ben in mijn buik.

Essje, vooral jij heel veel suc6 straks.
We horen het wel...

Spannend...spannend..spannend!!

Wat heerlijk om te lezen dat bij jullie de tijd rijp is. Ik kan niet wachten tot wij deze mijlpaal bereieken.
Gister zat ik op 35 weken, en ik leef echt toe naar de dag dat ik 37 weken ben.

@Elin, lieverd wie had dit 9 maanden geleden durven dromen, ik niet en ben zo blij voor ons. We hebben het verdiend. Pff spannend zeg jij nog maar even, ik denk dat je al voorweeen hebt, maar dat kan inderdaad nog wel heel erg lang duren. Geniet nog maar even van het heerlijke gevoel in je buik.

@Essje, spannend zeg, wie weet ben je de allereerste van onze mamaclub. Ik denk aan je, en als het even stil is dan weten we waar je uithangt. Succes meid.

@Heppy, wij moeten nog maar even geduld hebben het is niet anders

@Sens, fijn dat het goed gaat met die kleine, alleen zorg dat je zelf echt voldoende rust neemt, wel fijn dat je suiker helemaal in orde is. Dat gevoel dat je elke dag misschien wel voor het laatst met zn 2tjes bent dat begin ik nu ook zo sterk te krijgen. Gister barste ik in janken uit omdat we zaterdag visite krijgen, en ik dacht dat het een weekend eindelijk voor ons 2tjes zou zijn. Terwijl ik hun dolgraag op visite heb, maar je bent er al zo mee bezig in je hoofd. En wat is nu 4 uurtjes van een heel weekend. Net of we 48 uur aan elkaar geplakt zouden zitten.
Rare dingen hoor hormonen.

Meiden gefeliciteerd met jullie mijlpaal. En succes met de laatste loodjes

liefs nath

nou nou, 37 weken, succes hoor allebei.

in het begin duurde het allemaal zou lang en nu is het einde in zicht, het begin van het nieuwe leven.

veel liefs
Marloes

Wauw, 37 weken. En wat 37 weken allemaal kan betekenen (een heel nieuwe dimensie).

Heel apart dat het nu snel gaat gebeuren. Hier heb je al die maanden naar toe geleefd en dan mag je het straks allemaal gaan ervaren.

Ik herken jullie reacties natuurlijk weer volkomen over nog even met z'n 2en zijn enzo.

Maar, ik mag nog even, want ik ben morgen 'pas' 34 weken.

Ik ben zo benieuwd wie het eerst gaat bevallen. Het lijkt er op dat Essje de eerste wordt, maar er kan nog zoveel gebeuren, spannend allemaal!

In ieder geval succes en genieten he van alles wat komen gaat!!

Terug
Bovenaan