37 weken!!

He hallo allemaal,

Wat heb ik er zin in!!!
Nog een aantal weken n dan bevallen van een dochter!!!!
We hebben vorig jaar een zoontje gekregen. En dat was al helemaal geweldig.
Ik moet wel in het ziekenhuis bevallen ivm de keizersnee van vorige bevalling.
Zijn er meer vrouwen die zich helemaal goed voelen en bijna niet kunnen wachten tot ze gaan bevallen???

Liefs Kim

Hoi Kim!

Hier nog een fitte zwangere van ruim 37 weken! Alles gaat nog steeds erg lekker, ga nog lekker op mijn fietsje naar de stad om rustig een paar uurtjes te shoppen, heerlijk! Ik ben zwanger van de derde en ook mijn vorige zwangerschap werd een keizersnede, ik moet dus ook in het ziekenhuis bevallen. En ook een dochtertje is gebleken, spannend na 2 jongens! Maar de kleine dame ligt goed, dus ik ga uit van een gewone bevalling. Ben erg benieuwd hoe mijn meisje er uit zal zien! Voel me zo rijk dat dit kindje er nog mag komen, kan dan ook niet anders dan genieten van mijn zwangerschap, hopelijk tot de laatste dag!

Groetjes!

Loeki

Wat is het heerlijk als je je zo fijn voelt he, dat zwanger zijn.
Maar ben ook erg benieuwd hoe ons meisje eruit ziet. Heb er heel veel zin in!!!
Soms wou ik dat ik een raampje in mijn buik had om de baby te bewonderen hahahaha. Maar dat zal iedere zwangere vrouw hebben denk ik.
Ik moet dinsdag weer ff voor controle naar het ziekenhuis(verloskundige). Het meisje was nog helemaal niet ingedaald, dus als het vruchtwater breekt moeten we dirct komen en wordt de baby gehaald. Dit ivm de navelstreng, die kan tussen het bekken vast komen te zitten en dan heb je natuurlijk problemen!!!Spannend hoor!!!

Nog een hele fijne tijd toegewenst!!!

:Liefs Kim

Terug
Bovenaan