37 weken!

Vandaag ben ik precies 37 weken en heb ik dus binnen 5 weken ons zoontje in mijn armen. Moet zeggen dat ik echt hoop dat hij volgende week al geboren wordt. Ben het nu al spuugzat.

groetjes Maris

Joh,.. kijk eens naar je prachtige buik? Ga eens lekker in bad zitten en zie hoe je kleine beweegt.. Hoe die buik nog maar even lekker vast.. straks is hij zomaar ineens weg en wat zul je hem missen!!!!

Hier ben ik het ook lichamelijk beu hoor, dus de pijn aan bekken, rug en buik. En ook de nieuwsgierigheid naar de kleine (j/m) is enorm! Maar buiten dat om probeer ik tóch nog even van die laatste dagen te genieten. Nog even over die bolle buik wrijven.. ogen dicht en  de kleine voelen bewegen.. de aandacht die je krijgt en de heerlijke spanning van het aftellen,..

Je kunt hget je nu misschien niet voorstellen, maar heus.. Je gaat het missen!! Niet meteen na de bevalling, maar na wat weekjes komt dat langzaam weer. Dan kun je je niet meer voorstellen hoe groot je buik ooit was en hoe dat bewegen nou ook alweer precies voelde,.. dan krijg je een beetje heimwee..

Maar als je het nu al zat bent en je moet misschien nog 5 weken, oei,.. dan gaan die weken érg lang duren! Dus nog even lekker aan de waggel zou ik zeggen!!

Hou vol!

Esmé mv Kay en ???

(38.1 wk zw)

Hoi Maris,

Ik begrijp echt wel dat je het beu bent hoor meid, ik herken het!! Hehe...
Nog 5 weken? Jij telt wel erg ruim e meid? Is het jouw eerst, tweede/ derde kindje?
Aangezien je al telt dat je twee weken zal overdragen.
Het komt heus wel goed!

Het is zoals esmeeke zegt een week of twee na de bevalling ben je al vergeten hoe het voelde om zwanger te zijn. Ik had dit gevoel ook bij mijn eerste. Ik wist enkele dagen na de bevalling al niet meer hoe het voelde om die bewegingen te voelen in je buik.
Nu herken ik het weer, hehe... Mijn eerste dochtertje is geboren op precies 38 weken.
Nu ben ik 38weken en 3dagen. Is wel erg spannend vanaf nu... Want ik was een beetje gewaarschuwd dat het toch ook wat vroeger zou kunnen komen.
Het wil natuurlijk niets zeggen, maar toch in vele gevallen is het zo e !
We zien wel e, genieten van de laatste loodjes zou ik zo zeggen.
Ik had ons kleine spruitje vandaag graag zien komen, omdat ik vandaag 25 wordt en het zou wel leuk zijn moest ik net op mijn 25ste verjaardag mijn tweede kleintje mogen verwelkomen e... Gisteren avond hevige weeën, maar ze zijn afgezwakt, nu voelt het alsof ons kindje toch wat lager zit, maar kan een gedacht zijn.

Liefs,
van ons...

We hebben al een prachtmeisje van 21 maanden en bij haar was ik 9 dagen overtijd. Dus vandaag mijn ruime denken. Moet zeggen dat ik nu wel een beetje last van weeen. Zou wel eerlijk zijn, eerste overtijd tweede ruim op tijd hahaha.

En ik geniet heus van mijn buik, maar ben zo blij als ik mijn mannetje straks in mijn armen heb.

groetjes Maris

Ik kreeg net telefoon van het ziekenhuis dat mijn gynaecoloog ziek is...
Ik moet morgen op controle, wat een tegenvaller seg..
Mijn man kan normaal overal bij zijn, nu moet ik i.p.v. om 18.10u. om 12.00u. op controle bij de vroedvrouw.
Ik ben echt super benieuwd... Ben bijna 39 weken, had ons kleintje al verwacht. Mijn eerste was precies op 38 weken.
Maar hij/zij laat flink op zich wachten...

Pfffff... zooo spannend allemaal !
Ik vind een tweede zelfs nog spannender, aangezien je weet wat je te wachten staat.
Ik ervaar deze zwangerschap totaal anders dan mijn eerste. En zeker nu naar het einde toe. Herkennen jullie dit?

Liefs,
van ons...

Ik vind het nu spannender, zeker omdat Feline dan moet worden weggebracht of opgehaald of zo.
En ik hoop dat hij te vroeg komt.... Vandaag de hele dag al weeen, dus....
Wel lichte weeen hoor, maar hoop dat dit het begin is.

groetjes maris

Terug
Bovenaan