37 weken!

Hoeraaa! Met 37 weken vandaag op de teller ben ik de eerste van de juni mama's, wiens kindje officieel voldragen is, en geboren mag worden! Of ik ook de eerste zal zijn wordt natuurlijk afwachten, maar gelukkig zitten alle baby's er tot nu toe nog in! (toch??)

Spannend hoor... Morgen weer naar de vk, als ik weer nieuws heb schrijf ik het!!

Wat een lekker idee hè?!! Ik kan niet wachten.... nog twee en halve week en ik ben ook zover.... vandaag controle bij de gyn, ben benieuwd wat ze gaan controleren...

Ja het wordt nu echt spannend, wie bevalt als eerste??
Ik waarschijnlijk niet want ben pas eind juni uitgerekend.....

Afwachten vanaf nu!!

Iedereen veel geluk

Hoi,

Morgen ben ik 37 wk en van mij mag hij komen hoor!!!
Loop al zolang met zwangerschapsellende, wil er nu wel weer eens van af. Begrijp me niet verkeerd, kan echt genieten van mijn golvende buik, maar ben de slapenloze nachten en de bekkenpijn zo beu. Wil weer eens op mijn buik slapen en een borreltje drinken met vriendinnen op een terras.
Erg hé ;-))
Komt gewoon omdat ik niet echt heb kunnen genieten denk ik.Het rommeld ook al 2 weken en wordt steeds erger, maar doorzetten ho maar.
Morgen een afspraak bij de gyn, waarschijnlijk weer een groeiecho en misschien een keizersneeplanning, wie weet. De eerste was 8 pond en paste niet en deze is ook al aardig flink. Was 2 weken geleden al 6 pond volgens de echo :-S
Ben ook erg benieuwd naar de namen van jullie baby's, wij hebben er nog geen 1. OOHHH Erg he

Evelien mv Dylan en 36+6 zwanger

De spannende tijden beginnen nu echt. Wie zal de eerste zijn. Ik ben nu 35w3d .... en kan ook niet wachten.
Ik begrijp heel goed dat sommige het zat zijn. Ik snap ook niet waarom de zwangerschap soms zo zwaar moet zijn. Ik ben nu weer ongelofelijk moe. Mn zoontje is nu ziek maar het liefst slaap ik s   middags samen met hem en duik ik er s avonds ook gelijk met hem in. Helaas schiet het klussen dan niet op en wil nu echt wel dat alles af is. Is bij jullie alles af? Kamertje, babyuitzet compleet, vluchttas klaar? Ik ben benieuwd!
Groetjes!

Terug
Bovenaan