37 weken

Hoi,

Morgen ben ik alweer 37 weken. Dus dan kan het officieel echt komen. Heb eigenlijk nog lang niet het gevoel dat hij of zij ook al komen gaat. Ik denk en ik hoop dat de baby nog even blijft zitten. Aangezien het bij de laatste controle te klein was moet het nog maar even verder groeien. Van daag nog een keer een ctg gehad en alles zag er prima uit. Volgende week nog een echo om te zien of hij/zij nog wat gegroeid is.

En we zijn sinds gisteravond eindelijk uit de jongensnaam. We zaten nog tussen twee te twijfelen maar hebben nu toch de knoop doorgehakt. Geeft ook wel weer wat rust.

Succes nog even iedereen.

groetjes Nynke  

Hoi Nynke,

Fijn hoor, dat je er al weer bent. Ik moet nog 13 dagen tot 37 weken. Ik werk zelf totaal niet met de uitgerekend datum, juist ook omdat onze beeb met 37 weken volgroeit is en dan mag komen.  Onze eerste kwam met 37+5, ook lekker vroeg.

Merk je echt nog helemaal niets? Hier rommelt het alweer een tijdje en het is duidelijk dat de aanzet naar de bevalling toe al begonnen is (dat begint zo'n 4 weken voor de bevalling).Veel harde buiken en pijn in m'n buik, meer afscheiding, ontlastig die weer wat makkelijker gaat, steken bij m'n baarmoedermond, enz...

Bij mijn eerste begon het ook zo, dus het is fijn om te weten dat die kleine al 'onderweg' is. Ik denk dan ook niet dat ik de 40 weken ga halen, maar we zullen het zien. Het komt wanneer het komt.

Groetjes, Marisa

hey.
ik moet nog 9 dagen en dan ben ik 37 weken. hopelijk komt hij spontaan voor 40 weken.
als dat hij er dan nie tis wordt ik door gestuurd voor een inleiding. daar zie ik best tegen op. we wachten maar af.

groeten petra

Terug
Bovenaan