37 weken

Ha dames,

Ik ben de novembermama die bij jullie mocht meeschrijven en ik heb dus gisteren de grens van 37 weken gehaald. Het betekent niets, maar toch voelt het weer bijzonder.

De volle maan vannacht heeft in ieder geval niets gedaan, hihi!
Een aantal van jullie stevent nu ook al wel op de 35 weken af denk ik.
Kriebelen de bevallingskriebels al een beetje?

Liefs Indie

Toch weer een mijlpaal, de 37 weken. Als je baby nu geboren wordt is het helemaal voldragen!
Ik ben dinsdag 34 weken en moet nog wel een aantal dingen doen. De herfstvakantie is weer voorbij en deze week wil ik beginnen met de wiegbekleding wassen en herstellen waar nodig. De kleertjes wassen enz. Dus nog genoeg te doen voor de bevalling.

Ik ben maandag (morgen) 34 weken.
Begin ook al aardig af tev tellen, maar ook hier nog veel te doen.
Ik (en vooral mijn man) heb errug last van mn nesteldrang. Doe het liefst alles in 1x.
37 weken is echt magisch. Het kan nu komen, het kan nog max 5 weken duren. Spannend hoor.
Geniet van je laatste weken en probeer wel nog weg te gaan enz anders wordt je gek van het afwachten haha.
Laat je het weten als je bevallen bent?

Liefs

De vorige zwangerschap vond ik 37 weken echt zo'n moment om te vieren, nog even uit eten.

Ik heb toen echt alle mijlpalen gevierd, meer dan dit keer maar ja elke keer weer oppas regelen...

Nu ben ik 32 weken zwanger en over 2 weken begint mijn verlof. Dat is wel een mijnpaal die ik ga vieren met een dagje flink inkopen doen!!!
Ik wil zowieso iets voor mezelf kopen (kleren) waar ik naar uit kan kijken om aan te trekken na de bevalling.

37 weken! Dat kan in iedergeval niet lang meer duren. Max 5 weken!! Dat is zeker iets om te vieren. Dit is mijn eerste kindje.... Van het weekend had ik even niks te doen en dacht zo... nu mag ons kindje wel komen.. Maar das nog veels te vroeg :p Ben pas 32 weken.

Ik denk dat soms ook wel eens, van nu mag het wel komen. Maar ik heb verhalen gehoord over vroeggeboren kindjes, dan zeg ik mezelf nee dat moet je niet willen.

wij zijn nu 34 weken en 2 dagen ... whoe whoe.. heb vandaag mijn eerste dag verlof.. Kreeg zaterdag van de vriendinnen een super bloemstuk voor oppe tafel om heerlijk van te genieten tijdens mijn zwangerschap .. en dat afscheid nemen op het werk gaf een dubbel gevoel.. Ben er goed aan dus heb eigelijk nog veel gewerkt en nu niets meer das lekker maar wel wennen.. en dan heb ik bijna de zwangerschap erop zitten dat geeft ook een raar idee dat we dadelijk echt ons kindje in de armen sluiten en er dan ook echt zorg voordragen vind het nu echt spannend terwijl mijn vriend in het begin alles maar vreemd vond en er aan moest wennen heb ik dat nu een beetje.. Vandaag hebben we samen vrij, want vanmiddag krijg ik un belly paint.. en gaan we samen mooie foto´s er van maken in de studio bij die mevrouw .. spannend..
Heb de belly paint van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag.. ben echt benieuwd en dan begint mijn verlof ... poe wat ging deze tijd eigelijk snel

Terug
Bovenaan