37 weken

Vandaag alweer 37 weken, wat is dat omgevlogen! Heb vandaag echt de héle dag de kleine man gevoeld, wat was die druk zeg! hij kan zijn draai blijkbaar niet vinden vandaag. Ik ben zelf innerlijk ook behoorlijk onrustig, moest persé Margo haar bed verschonen vandaag. (da's een hoogslaper waar ik eigenlijk niet meer op kan) en mijn man ligt ziek , nou ja verkouden al de hele dag op de bank. In plekke dat ik dan ff 1 á 2 daagjes wacht.... nee, het moest vandaag! De was nog ff weggedraaid en zó geen zin om te koken!!
Ondertussen vliegen de voorweeen en de harde buiken me afwisselend om de oren........ Ben benieuwd wat de volgende weken me nog gaan brengen.......(hopelijk een heel snel een zoon hahaha)

Liefz Esz

Heej Esz

Ik ben vandaag 38 weken... en al een paar dagen onrustig... heb net ook de laatste was weggewerkt..
Hele tijd last van harde buiken... soms pijnlijk, andere niet.... heb weer een enorm drukkend gevoel in me buik....
Hoop dat mijn kleintje gauw komt!!! heb er zoveel zin aan.....

Verder heb ik de hele dag weinig gedaan... voelde me zo moe.... nog wel visite gehad, was wel erg gezelllig... en nu lekker met manlief op de bank.

Ben ook benieuwd wat de weken ons brengt! hoop dat de ooievaar mijn huis kan vindne! :D

Fijn dat je nu 37 weken ben,
dat je lekker thuis mag bevallen nu en de baby mag komen zonder dat er toeters en bellen aan te pas komen.

Haha die buien ken ik, af en toe krijg ik het ook flink op mn heupen en wachten staat dan niet in mn woordeboek...
De hele week al gerommel hier... ben vandaag nu 38 weken en hopelijk komt het snel...

Wens je snel je kleine toe,
Liefs Marina

Terug
Bovenaan