37 weken!!

Mijlpaal bereikt...vanaf nu mag ik officieel thuis bevallen..;) (ik ga naar het ziekenhuis, maar t gaat om het idee!!)
Verders gaat hier eigenlijk wel goed! Wel vermoeid, elke 1 a 2 uur naar de toilet s nachts dat breekt me een beetje op...Maar mag verder niet klagen!!

Morgen naar symphonica in rosso..whahaha kaartjes al geboekt voordat ik zwanger was...tja nu 37 weken maar ik ga toch...woon half uurtje van gelredome af dus dat is nog te doen!!! Dus we zullen zien hoe het gaat!!

Hoe is het met iedereen verder hier? Veel kwaaltjes en klachten?

Liefs Liesbeth
 
Poeh, hoop dat je tribuneplaatsen hebt??? Veld lijkt me erg heftig...
Maar lekker he, die grens v 37 w voorbij te zijn.. Ik ben bijna 38 w nu. Mijn zoon kwam precies met 37 w dus voor m'n gevoel loop ik nu overtijd, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is... Ik vind het nu wel erg zwaar worden, kan nagenoeg niet meer lopen en veel pijn aan bekken. Maar goed, erg lang kan het nu niet meer duren..
 
Ja gelukkig wel tribuneplaatsen...dus moet goed komen..;)

Ik ging met Fleur 15 dagen overtijd zij is geboren met 42 weken en 1 dag..dus kan er haast wel vanuit gaan dat ik nu ook de 40 weken wel haal..;)

lastig dat je last hebt van bekken..erg pijnlijk!!! Ik kan ook geen kilometers meer lopen maar opzich gaat t nog redelijk!

De beeb is nog niet helemaal ingedaald, dus laten we daar eerst maar op wachten..;) hihi

Succes met je laatste weekjes!
 
Ik ben iets korter dan jullie - 35 weken, maar toch ook een mijlpaal: vandaag ga ik met verlof! Hoewel het nog prima gaat allemaal, vind ik dat een heerlijk idee.

Slaap trouwens ook slecht, ook om de 2/3 uur naar de wc, en dan een heleboel trappen af. Dat had ik vorige zwangerschap ook, en er zit een positieve kant aan, die ik jullie niet wil onthouden: als de baby er straks is, dan ben je gewend aan wakker zijn, en dan zijn die twee nachtelijke voedingen een eitje - in vergelijking slaap je beter na dan voor de bevalling.. ;-)

Succes met bekkeninstabiliteit & indalen & algemene laatste loodjes!
 
haha ja dat klopt maria. Kunnen we vast wennen.
Ben nu ook 35 weken (17-11 uitgerekend) dus heb nog even hoop ik. Ben namelijk totaal nog niet klaar. Heb nog niets aan babykleertjes gewassen, kamertje is nog niet af, geboortekaartje niet etc. Kan echt letterlijk niet lopen door gescheurde enkelband. Vanmiddag naar huisarts om te kijken hoe het geneest. Baal er wel van. Wil lekker dingen doen voor de beeb. shoppen, wassen kast inruimen etc. Ben al blij als ik de gewone zorg voor mn drie meiden rond heb. hormonen en stress beginnen wel af en toe op te spelen hoor. gaat zo dichtbij komen en nog zoveel te doen. Mn eerste en mn derde meid waren een kleine week te laat, de tweede was bijna 2 weken te vroeg, ben dus benieuwd. slaap verder gelukkig wel redelijk.
Maar hoop echt dat ik snel weer kan lopen, wordt helemaal gek op de bank en zo afhankelijk te zijn.
maar goed, iedereen succes met de laatste loodjes.
groetjes hanneke

 
he meiden ik ben meestalop zwanger forumaan wezig maar wilde even kijken ben nu vandaag 37 weken en 2 dagen dus ook al aan het aftellen, helaas heb ik snachts vaak harde buiken waardoor ik slecht slaap en nog eens voor de 5de keer blaasontsteking heb,

ver lopen gaat al niet meer, van mij mag het wel komen maja onze dochter van 3 die is met 40+6 geboren dus ben bang dat deze ook wel later dan uitgerekende datum komt, kleine is wel al ingedaalt een stukje hoe ver weet ik niet maar moet wel veel rusten. helaas gaat moeilijk wil smiddags slapen maja onze dochter heeft soms helemaal geen slaap en me man slaapt vaak overdag dus heel moeilijk maja we slaan er ons wel door heen.

de laatste loodjes duren het langst en zijn ook het zwaarst liefs
 
Terug
Bovenaan