37 weken

Hallo

Ben nu 37 weken en 2 dagen zwanger en heb het er wel mee gehad, nu een week last van me buik dagelijks en het wordt nu iets vervelender zeg maar maar niet regelmatig ofzo dus nog geen paniek hahahah.
Me lichaam begint alleen erg zeer te doen me knieen gaan het begeven en me bilspieren doen pijn en wordt gewoon helemaal beetje stijf, is ook niet gek met een spier aandoening en al dit gewicht maar van mij mag hij komen hoor, hoop niet dat ik nog overloop wil niet weten hoe ik er over 3 weken aan toen ben.
Van het weekend ook nog erg verkouden geworden en daar zit ik al helemaal niet op te wachten.

Nou nu ga ik toch echt me klaag weken in hihihi.

 
ja dat is waar, liever heb ik het voorlopig ff helemaal niet hahaha.
Het is niet anders verga alleen nu van de pijn in me rug tussen de schouderbladen pff en nog zeggen geniet er nog heel ff van, ja ja ben blij als de kleine er is kunnen we lekker met hem knuffelen en zijn we ook van de kwaaltjes af lekker vooruitzicht!!
 
Ik kan ook niet meer wachten:) bij mij zijn het vooral mijn liezen, en voeten die pijn doen:) maar goed verder ben ik erg nieuwgierig :) en heb ik daar vooral last van :p succes iig xxx
 
Ik klaag lekker met je mee hoor! Ben het ook vreselijk zat! Die irritante, pijnlijke bekkeninstabiliteit ben ik echt spuug zat! Wil weer normaal voor mijn zoontje kunnen zorgen en natuurlijk ook voor de baby straks. Gelukkig is sinds vandaag ook eindelijk de babykamer af, dus ik ben er klaar voor hoor! Naja nog even wachten tot woensdag, dan ben ik 37wk haha.
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan