37 Weken!

Alweer 37 weken wat gaat de tijd nu hard zeg. Ons kleine meisje kan nu elk moment komen! Wel raar hoor straks met zijn 3en alles staat klaar maar alles is nog zo leeg zo apart.

Kijk elke keer naar de kinderwagen en het bedje en denk straks ligt mijn kleine meisje erin. De laatste lootjes beginnen wel zwaar te worden heb al een een paar dagen van die voordingen wat met de bevalling te maken heeft maar dan kan het alsnog wel even duren.
Veel menstruatiepijnen, harde buiken die ik nog niet gehad heb en helaas nog steeds overgeven.
Ook heb ik elke keer hartstikke jeuk op mijn lichaam gek wordt ik ervan en mijn rug lijkt wel niet meer te willen ontspannen wat een spanning staat daarop zeg.

Ach we wachtten gewoon lekker af zolang ze het nog naar haar zin in mijn buik heeft is het alleen maar goed kan ze nog een beetje aankomen.
Alleen begin nu wel erg nieuwschierig te worden naar alles hoe ziet ze eruit, en ook die schisis ga ik ervan schrikken zal het eten goed gaan aangezien ze zelf niet kan eten maar alle vragen zullen snel beantwoord worden.
 
Wel gek ja dat alles nog leeg is haha.
Ik heb ook veel menstruatie pijnen. Hoop niet dat dat nog 4 weken aanhoud.

Een collega van mij had ook een dochtertje met schisis. Ze kreeg de eerst tijd zonde voeding. Maar verder ging het hartstikke goed. Ze is inmiddels bijna 4 jaar. Echt een super leuke meid om te zien. ze is heel jong geopereerd. Maar heeft nu nergens meer last van. Ze krijgt wel wekelijks logopedie maar dat word onder schooltijd op school gedaan.
Hopelijk is dat ook met jouw kindje. Komt vast allemaal wel goed! En misschien zal je even schrikken. Maar dat was na een paar minuten over zei mn collega. Want je eigen kind is het mooiste kid dat er is zei ze. Dus ze keek al gauw door de schisis heen.
Komt goed! Ik heb er vertrouwen in!!!
 
Haha van die voordingen;-)
Spannend he nu! Ik ben vandaag 37+1 en bij mij kan ukkie dus ook komen! Ik heb ook sinds vorige vrijdag harde buiken, spanning op mijn rug en afentoe een grieperig gevoel en zooo moe aldoor. Ook mijn buik jeukt afentoe maar dat had ik aldoor al.
Ik sta ook regelmatig in het nog lege kamertje, gek he dat die straks gevuld is:) :)
Nog ffies en we kunnen onze ukkies vast houden:)
 
Terug
Bovenaan