37 wk zwanger en een soort kramp in liezen?

Hoi meiden!

Alles gaat nog aardig goed hier. Regelmatig een enorm druk gevoel van onder, en als ik van lang stil zitten in beweging kom, dan voel ik nu regelmatig een soort verkrampend/doof gevoel in mn lies/onder in mn heup?? Ik denk zelf dat het mn banden zijn. Soms sta ik gewoon aan het aanrechtblad wat te snijden ofzo, en ik denk dat ik dan van het ene been over ga op het andere en schiet het er ineens weer in. Nooit eerder gehad bij mijn vorige zwangerschappen. Ik vroeg mij af of er meer zijn die deze gekke kwaal hebben! Opzich niet heel ernstig maar af en toe knap vervelend!!!!!

Groetjes mammma
 
Ik heb dat ook wel eens, ook voordat ik zwanger was.
Ik denk dat je lies gewoon eventjes ergens klem zit of zo of een beetje kramp.
Vast niks om je zorgen over te maken!
 
Ik herken het wel, ik heb veel bekkenpijn, wellicht heeft het te maken met het feit dat alles wat op losse schroeven staat in dat gebied, dus er ook gauw iets minder stabiel is??
 
Hoi!

Ja ik weet het ook niet. Vanmorgen is het weer behoorlijk erger...! Bijna iedere minuut schiet het er weer in als ik stil sta, recht op. En als ik loop voel ik het zowat bij iedere stap. En dan aan de linker kant vooral. Ik zou het ook niet weten, maar ik ga er eerst maar vanuit dat het de banden zijn/bekken. Ik wil ook niet telkens zo zeuren bij de gyneacoloog. Dus we laten het maar zo.

Bedankt voor jullie reacties!
Liefs mammma
 
Terug
Bovenaan