37w4d en giga scherpe steken in vagina, wie herkent dit???


Hoi meiden,

gisteren voelde ik al een tijdje wat druk in mijn vagina, alsof er iets door wil komen. Maar geen pijn. Vandaag ging ik met mijn vriend de stad in, waar ik dus héél erg last kreeg van héle scherpe steken in mijn vagina. Het leek zeg maar op een messen steek. Kon op dat moment ook ff geen stap meer zetten. Is er iemand die dit herkent? En heeft dit iets te betekenen?

Hoop snel iets wijzer te worden, moet maandag a.s. weer naar de verloskundige, maar ga haar hier ook niet eerder over bellen, vandaar.

Nou, doei doei,

Cody 37w4d
 
hoi cody


ja daar heb ik nu ook al een paar dagen last van maar hoe en wat weet ik ook niet
ik ben nu 35 weken en 2 dagen
dus ben benieuwd wat dat kan zijn moet dinsdag bij de gyn zijn
dus ik hoop dat er mensen zijn die hier op reagere en weten waar dit vandaan komt


groetjes laura
 
Ik heb van de week ook last gehad van die pijnscheuten, maar of dat hetzelfde is als waar jullie het over hebben weet ik niet, jullie zijn namelijk veel verder dan ik. Ik ben nu 18 weken  en 2 dagen, maar ik herken die steken wel. Ik ben ook erg benieuwd wat dat nu kan zijn, ik heb het nooit eerder gehad en het was niet echt prettig..

Groetjes Saskia
 
hoi Cody,

ík denk dat ik wel weet wat het is, toen ik die pijn scheuten had heb ik het gevraagd aan de gyn en die zei dat als het kindje ingedaald was of goed naar beneden lag het hoofdje zo nu en dan de urinebuis raakt. Aangezien je urinebuis super gevoelig is doet dit erg pijn of is in ieder geval super gevoelig. Die pijnscheuten worden waarschijnlijk daar door veroorzaakt je hoeft je niet druk erover te maken maar tis geen pretje en het blijft totdat je bevallen bent, ik hoop dat ik je geholpen heb.

groetjes en succes met de laatste loodjes.

Leonie
 
Hoi Cody.

Hier ook iemand die af en toe een fikse scheut of er een paar achter elkaar krijgt.
Ben 35w en 3d zwanger.
Ik heb het idee dat de kleine dan een stukje in je bekken daalt.
Het lijkt bij mij een scheut die door mijn bot (bekken) gaat.
En meestal zet onze kleine meid zich daarbij eerst schrap, of is het tijdens een harde buik.
Ik ben er niet zo bang voor, daar ik echt het idee heb dat de baby indaalt in je bekken.
Ik hoop dat het je wat gerust stelt tot morgen in ieder geval.
Zo niet en je hebt het vandaag weer, dan zou ik toch gewoon de verloskundige bellen en dan ben je misschien in 1 minuut gerust gesteld.

Groetjes Angelique.
 
hoi meiden ,

ik heb daar ook last van en ik heb het aan me vk gevraagt wat het kon zijn en ze zij dat het kindje aan het indalen was dat voelt aan als scherpe mes steken nou dat heb ik dus ook dus niks om je zorgen over te maken het komt gewoon allemaal op gang nu!!!

s6 met de laatste loodjes meiden groetjes nellie 34,4
 
hoi,
ik heb twee zwangerschappen gehad en by alletwee op het laatste van die vreselyke pynscheuten gehad.
je voelt de baby indalen in je bekken en je spieren versoepelen voor de bevalling,
ik denk dat het daar vooral mee te maken heeft,
als je stilzit is er weinig aan de hand maar als je rondwandelt veroorzaakt het soms echt zoveel pyn dat je ter plekke wil gaan zitten;nog even geduld en rust en je houd er het mooiste kindje ter wereld aan over!
succes
 

Hay,

bedankt voor de reacties meiden! Ben inmiddels vandaag bij de vk geweest, en de baby zit echt helemaal vast, klaar om geboren te worden zei ze. Alleen was't geen indicatie inderdaad dat het hierdoor eerder kwam. Wel dat de bevalling een stuk sneller kan gaan. Nou, ben benieuwd hoor! Spannend allemaal. Moest van mijn vriend vandaag m'n koffertje pakken, voor het geval dat hihihi.

Succes iedereen!

Groetjes Cody
37w6d
 
Terug
Bovenaan