37weken zwanger

<p>Hey iedereen , ik zit met een vraag. <br />ben ondertussen 37+2 weken zwanger van ons eerste kindje. <br />Ik heb voor de moment veel last van mijn buik , krampen , steken , maagpijn , harde buiken af en toe last van lichte menstruatie krampen. <br />Niet kunnen slapen omdat ik mijn draai niet vind in bed en dat alles pijn doet. <br />Zijn dit voortekenen dat de bevalling in gang aan het komen is of zijn dit normale symptomen en kan het nog paar weken aanhouden? Soms heb ik nog wel het gevoel dat ze redelijk hoog zit , stampen tegen mijn ribben , maagzuur. Ik zou er echt niet met inzitten dat ze kwam , omdat ik zoveel last heb. </p>

Helaas kan het echt nog alle kanten op. Je lichaam is zich aan het klaarmaken voor de komst van jullie kleintje. Dat kan snel zijn, maar kan ook nog even duren. Helaas zeggen zulke klachten nog niet zo veel?
Is ze al ingedaald dat je weet? Uiteindelijk zegt dat nog niks, maar kan soms wel wat verlichting geven bij de ribben en maag.
Succes nog met de laatste loodjes!

Het kan maar hoeft (helaas) niets te betekenen. Ik kreeg ook veel klachten met 37 weken maar onze zoon bleef zitten tot ruim 41 weken. Het is gewoon zwaar dat laatste stuk, zeker als je klachten hebt. Succes met de laatste loodjes!

Ik kreeg met 37-0  pijnlijke menstruatiekrampen en 3 uur later had ik mijn zoon ineens in mijn armen ? maar ik dacht dus dat het voorweeen waren, omdat die volgens het boekje in je onderbuik horen te zitten. Totdat de VK dus kwam kijken en ik al 6-7 cm ontsluiting had ?. Het kan dus echt alle kanten op 

Helaas zegt het niet zoveel. Ik beviel met 39+2 zonder enige aanwijzing van te voren. Een kennis van mij had al sinds week 36 voorweeën, krampen, etc. en zij beviel met 41+6 omdat ze ingeleid werd. Heel veel succes nog even!

Wij zijn precies even ver:)
Deze symptomen heb ik al 1,5 week nu.. helaas zet het maar niet door pff.. ben overigens zwanger van ons 2e kindje maar de eerste lag in stuit en heb dit totaal niet bij haar gehad..
Heb om de 10 minuten harde buiken en sinds 3 dagen kramp erbij. Enkele keren zwakt het weer helemaal af. Ooit lijkt het elk moment te beginnen maar helaas zoals al hierboven genoemd kan het echt nog weekjes zo door gaan.. sorry voor mijn beschrijving maar is een beetje mindf*ck he?..
Alvast veel succes!

Ja ik heb juist hetzelfde als u. Dan denk ik ook van ja nu gaat het bijna beginnen maar helaas zo kan het idd nog lang aanhouden :(
het duurt lang zo , en het gaan nog lange zware weken worden... tot ze er klaar voor zijn. 
Ik weet ook niet of ze al is ingedaald , heb pas 17juni terug een afspraak bij gynaecoloog. Soms denk ik van wel omdat ik steken vanonder voel en veel naar toilet moet , maar dan stampt ze weer tegen mijn ribben en dan denk ik nee ze zit precies nog redelijk bovenaan. Ik wil zo graag vanalles doen en mijn lichaam wilt gewoon niet mee en is heel frustrerend. Heb geen zittend gat ?! 
jij ook veel succes met de laatste loodjes. 

Zo duurt het inderdaad lang, terwijl wij er eigenlijk al 37 weken op hebben zitten van de max 42 . Maar wachten duurt lang. Wie weet hebben we snel onze kleintjes in onze armen ♡ en dan denken we achteraf ooh dat duurde lang zeg maar ging snel haha.  Nu heb ik ook weer meer steken dan de vorige dagen maar goed je lichaam doet vanalles nu pff..  ik twijfelde eerst ook of dat hij wel ingedaald was om precies dezelfde reden maar toch ligt hij met zn hoofdje tussen mijn bekken en voel ik boven tegen mijn ribben zn kontje en voeten.  Dus het kan wel :).  Ja zeer frustrerend maar nog eventjes en dan kun je weer lekker weer de normale dingen doen ( ooit jammer als je dan niet zoekt te poetsen haha ) 

Terug
Bovenaan