37WEKEN!

Jaaa ik ben vandaag 37weken.
weer een mijlpaal bereikt.
alles is hier rustig. soms harde buiken maar geen pijnlijke.
ik ben het zwanger zijn toch wel een beetje zat.
ik heb het gevoel
ook dat ze me lekker lang laat wachten.
maar je weet het natuurlijk nooit.
gelukkig hebben we nog afleiding.
kerst & oud&nieuw.

voor de rest gaat alles wel goed hier.
enige nadeel is dat ik slecht slaap en extreem veel last heb van maagzuur,
maar alles over voor onze kleine meid.

hoe gaat het met jullie?

Hier zijn we vandaag 37wkn en 1 dag....en het ook wel een beetje zat...
Wegens me tehoge bloeddruk zit ik geregeld in het ziekenhuis,heb ook veel last van pijnlijke harde buiken,en maagzuur dus van mij mag ons kleine mannetje wel komen...
Afgelopen week met de gyn afgesproken dat ik met 39 wkn ingeleid word....dus als het goed is nog 2wkn...

Yeah, een mijlpaal bereikt ja !
Het kan nu zomaar gaan gebeuren.

Hier 34 weken...dus loop wat achter ;)
Ben die buik eerlijk gezegd ook wel zat...het zit me in de weg met bukken, me kids verzorgen enz.

Morgen 35 weken en ook tevens de laatste week werken. Zo zin om een week helemaal niks te hoeven.
Ik heb soms last van druk op schaambeen, maar als ik rustig aan doe gaat het stuk beter.
Meisje ligt met hoofdje naar beneden, maar is nog steeds lekker actief.

Succes dames met de laatste weekjes...

Gr Lucy

Jaa, ik ben ook 37 weken zwanger! Stiekem hoop ik wel een beetje dat mijn kindje eerder geboren wordt dan de uitgerekende datum, maar ik verwacht het niet. Bij mijn tweede had ik een paar weken van te voren al best veel harde buiken en zij is 10 dagen na de uitgerekende datum geboren en nu heb ik nog niet echt last van harde buiken en dergelijke. Ik hoop niet dat dat betekent dat deze nog later komt : )

Verder gaat het nog best goed. Mijn oudste dochter hoeft alleen deze week nog naar school, dus nog maar een paar daagjes druk met snel eten en snel weer naar school tussen de middag.

Terug
Bovenaan